Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Marayah skrev 2008-10-14 16:18:40 följande:
    Hade vi sagt någon tid imorron?? Diana du kan åka med oss om du ska med.
    Undrar oxå när vi ska komma imorgon. Vi kan när som..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Vi har varit i Valla i flera timmar med min mamma, jättemysigt var det

Firstandhappy skrev 2008-10-14 17:32:52 följande:
    tänkte jag skulle hämta upp dig vid kl 10 imorgon vid parkeringen (+- en kvart så där)
    Blir sketabra
    Firstandhappy skrev 2008-10-14 17:47:24 följande:
    hehehe ska ju ha sexparty här så småningom...
    Ser oxå fram emot det
    thelifesaviour skrev 2008-10-14 20:35:16 följande:
    Liiiite långt till Tannefors, annars hade jag självklart gjort det. Har två kvar i kylen.
    Då kan du åka till Lambohov med en till mig o en till Ewa, vi bor ganska nära varandra
    thelifesaviour skrev 2008-10-14 20:43:00 följande:
    Haha, ni är så söta och dumma! ;D
    Näe, vi är jättesnälla o sugna på cupcakes!! Då kan du väl ställa upp
    Familjetrollet skrev 2008-10-15 08:26:44 följande:
    godmorgonkikar in lite snabbt.har inte skrivit på ett tag nu.tänkte bara säga att jag hoppar av tråden.men jag kikar nog in nån gång framöver
    Vad trist Varför vill du hoppa av?
    dinana skrev 2008-10-15 08:30:37 följande:
    Alltså tjejer jag kan inte hänga med idag, mår bara pyton idag. Har kräkts för första gången i mitt korta liv. Skyller i och för sig på graviditeten, men det är inte ju inte kul (jaja, bortsett från bakfylla då, då kräks man ju hipp som happ). Har dessutom gjort världens tabbe och tappat bort Mollys enda snuttefilt så det har verkligen varit kalabalik här i natt. Hon somnade i och för sig utan den, men det känns verkligen så jobbigt att den är borta då hon haft den sen dag 1. Vi var på IKANO igår bland annat så jag tänkte ringa dit och se om de kanske har någon upphittningslåda... för inte kan den väl ha försvunnit helt?? Sen inte nog med det så färgade jag håret i går och det blev inte alls bra... så mår kasst pga det nu också... Får ha mössa på mig hela vintern =/ Jaja, man vänjer sig väl till slut.
    Usch, vad jobbigt Hoppas du mår bättre snart.

Tack för idag tjejer! Jättetrevligt var det o speciellt tack till dig skorpan för att vi fick vara hos dig o för mat, fika o kläder
    Vincent sov fram till nu! Så han sov nästan 4 timmar, vaknade nyss o var vrålhungrig! Leo sitter i soffan o ser på tv, han är jättetrött.

Från o med måndag så kommer jag nog inte kunna åka med bil nånstans, för då ska vi sälja vårat babyskydd. O den bilstolen som Vincent ska få istället är väldigt svår att montera fast. Men det löser sig säkert på nåt sätt
    Går ju att ta med den stolen oxå bara att man får klura lite hur det ska sitta

Svar på tråden VI från Linköping