Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

JennyoPatrik: Jo, vi får fast den (eller rättare sagt min sambo får fast den), Leo hade den när han var mindre.
    Jag menade att jag inte kan åka bil med er nånstans eftersom det är så svårt att montera dit stolen i en annan bil när sambon inte är med Jag var nog lite otydlig.
    Det är ju så smidigt med babyskyddet. Men den ska vi sälja till Malin på måndag.

Marayah skrev 2008-10-15 20:24:52 följande:
    Tack så hemskt mycket för idag!!!! Och tack för kläderna. Var kanon trevligt. Har äntligen lagt den stora killen. Han protesterade så klart inte eftersom han ska till mormor imorron.. Han måste haft mycket att stå i idag, han somnade till och med i bilen.. Han tyckte de var superskojj... O ja tyckte med att de var trevligt såklart.. Nej nu ska ja kika på bonde söker fru, med myror i brallan, har juh en liten del att göra iaf.. Sen blir de till att sova senast 22. Hoppas att ni inte skriver allt för mkt när ja e borta. Kommer kanske att ge en liten lägeskoll från Ånge. Kramar från oss!!!!!
    Ha det så kul nu när ni är iväg
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    thelifesaviour skrev 2008-10-16 06:18:58 följande:
    Johodå. Jag såg minsan julmust på willys igår. ;D
    Jag såg julmust o massa tomtar på ÖB häromdagen!
    Fru T skrev 2008-10-16 10:26:04 följande:
    Jag vet inte vad det var för märke på ÖB, det var nåt konstigt i alla fall, inte de vanliga märkena.
    dinana skrev 2008-10-16 11:37:34 följande:
    Ny magbild i graviditetskalendern
    Jättefin, det syns lite skillnad nu
    Skorpan08 skrev 2008-10-16 11:46:11 följande:
    Fy för telefonförsäljare!Ringde precis en och ville sälja en prenumeration. Jag sa artigt. Tack, men nej tack. Vi är inte intresserade.Då frågar hon i andra ändan: Är det säkert?Ja, det är säkert säger jag. Då säger hon: Det kanske är bättre att jag pratar med Björn (det är min make).Jag menar, vad är det för människa???!!!Jag la bara på luren, kände mig så förolämpad.
    De är riktigt jobbiga! Men vi har skaffat NIX nu så nu är det ingen som ringer längre o det är såå skönt!
    Skorpan08 skrev 2008-10-16 11:53:07 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 11:51:51 följande: Det är ju bara privatpersoner som kan änmäla sig till NIX. Inte företag.
    Ah, ok..
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 11:53:09 följande:
    hit ringer dom titt som tätt men jag är aldrig hemma, jag är bara barnvakten..
    Haha, den kanske man skulle köra med, för de ringer ju fortfarande från olika företag som vi är med i..icabanken har ringt hit i två veckors tid nu o vill prata med sambon som är med där i, jag säger trevligt varje gång att han jobbar till 17 (de ringer oftast vid 9-10 på morgonen), då säger de att de ska ringa på kvällen, men det gör de aldrig utan ringer ändå dagen efter vid 9-10 igen, jäkla puckon! Till slut blev jag skitförbannad o sa att de antingen fick prata med mig för jag kan oxå ta beslut eller så kan de skita i honom för han är aldrig hemma den tiden o de verkar ju svårt att fatta det. Idioter!
    Skorpan08 skrev 2008-10-16 12:00:40 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 11:56:49 följande: Jo, det är lite märkligt. Vi lever på 2000-talet men fortfarande verkar det som vissa har svårt att fatta att även kvinnor kan ta beslut.
    Ja, det är konstigt, men de påstår att det är för att jag inte med där o då måste han tacka ja eller nej. Men jag sa till dem att vi har inga hemligheter för varandra o vi känner varandra så pass bra så jag vet vad han skulle svara ändå. Men icke sa nicke, det gick inte.
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 13:45:40 följande:
    Jag funderar på sexpartyt!!!Skulle runt den sista denna månad kanske passa damerna??Nu är kartongjävlarna med böckerna borta, aj aj aj min stackars rygg o sängen är uppe i gästrummet med nu... aj aj aj igen..
    Ja!!Passar mig jättebra!!Menar du typ fredagen den 31:e?
Svar på tråden VI från Linköping