-
Här planeras det för första gången men jag har noll koll när det gäller bebisverkstan.. Kände mig mer reda med Molly då hon inte var planerad. Då hade jag liksom jobb och inkomst.. nu har jag nada... dessutom mår man illa hela dagarna och det blir ju inte bättre i jobbletandet.JePaLuLi skrev 2008-10-23 11:00:41 följande:Haha, jag känner likadant, att jag antagligen kommer sakna magen när den är borta. Det gjorde jag ju med Lucas och det fick jag äta upp sen Men nu blir det inga fler barn på ett bra tag. Fast en gång till vill jag nog vara gravid, det här var ju allt annat än planerat...Jag ska packa ner minipillrena i BB-väskan -
prostafen har jag aldrig hört talas om. däremot har jag postafen mot åksjukeillamående... det funkar sisådär... men man blir ju så hängig och dåsig av dem så jag tycker det är bättre utan dem.Fru T skrev 2008-10-23 11:11:58 följande:har du prövat prostafen mot illamåendet? finns receptfritt på apoteket... hjälper på vissa å sen finns det ju sånna som ja som behöver TVÅ recept belagda saker för att må lite bettre.. -
Det är märkligt det där med katterna... kan de känna av att man är gravid eller nått, för visst har Morris blivit väldigt sällskaplig på sistone. Så fort jag sätter mig i soffan så skall han sitta i mitt knä Förrut höll han sig alltid i sin säng uppe på klätterpelaren uppe vid taket där han hade bra utsikt. Men nu skall han vara där jag är. Sätter jag mig vid datorn skall han sitta i knät. har tröttna på knäkatt så jag har knuffat ner honom x antal gånger nu så nu ligger han i soffan och tittar surt på mig.
-
Haha, känner igen det där... igår så ringde jag sambon och bad honom åka förbi affären på hemvägen och köpa clementiner och cola hem till mig... tyvärr så vart clementiner enormt sura, men men... peppar peppar... colan var god (tog slut på några minuter)Fru T skrev 2008-10-23 12:16:04 följande:Morr ja är grymt sugen på Friggs Grönsaksjos men orkar inte ta mig till affärn å mannen är i norrköping på nåt jävla möte i flera tillar till.... *suck* -
Tänkte ta en sväng till Tornby nu. Någon som vill hänga på? Tänkte gå till EuroPrice och Rusta sen en sväng förbi Willys på IKANO. Kanske skulle kolla in de där spyåkbanden på Apoteket också..
-
Någon som vill bjuda ? www.tradera.com/auction/aid_75383336
-
-
Åh, det låter ju jättebra.. hur mycket vill du ha för dem?Skorpan08 skrev 2008-10-23 12:45:32 följande:Du kan få köpa mina armband billigt. Knappt inte använda. -
Ah, men det låter ju bra. Funkar dem då?Skorpan08 skrev 2008-10-23 12:52:59 följande:Nya kostar dom 145:-. Så vi kan väl säga 60:-. Jag kan ta med dom i morgon. -
Jag har en liten godisgros här hemma som tydligen fått tag på pappas godisskål.. Det duger tydligen inte med lunch, men sega råttor, skum överdraget med choklad och häxvrål gjorde tydligen dottern gott.