-
Oj oj... vad roligt det lät... har ingen kostym dock, men hänger gärna på...PojkMaffia skrev 2008-10-23 13:09:47 följande:för dom som villFEST hemma hos mig den 31 oktober med start 17-18 på kvällensenare utgång för dom som vill, man får klä ut sig om man vill det är ju ändå haloween.någon som är intresserad av att komma? -
Molly har en fleecejacka och sedan regnstället. Sen vanliga kläder. Hon har gummistövlar men även ett par Goretex-kängor på dagis. Mössa är ju ett måste.. vantar har jag aldrig fått på henne någon längre stund
-
Saft låter alldeles utmärkt... jag är inte vuxen ännu så kaffe dricks det inte här inte.Mammatill4a skrev 2008-10-23 15:45:23 följande:nej de små kan allt hålla farten uppe och sj har man ju ingen kondis, så vad ska man begära, de blir ju att man nästan får klä på sig mer än barnen ibland,,'nepp dags för disken tror ja och fixa om i VR tills imorgon..hoppas de går bra med saft imorgon och ja de finns kaffe förden som vill men har för mig ingen dricker de.. -
Jag skulle gärna komma imorgon, men jag har ett problem och det är Molly. Hon har hostat hela dagen och är väldigt snorig, så jag vet inte om det är så bra idé att jag hänger med imorgon. Vill gärna, men det känns lite fel då hon är sjuk, kanske smittar.
-
vaknade med halsont och illamående så jag får ta å skippa dagens fika. ligger i sängen just nu och försöker sova bort ruset. hade gärna velat ha det där åksjukebandet, men kanske kan ta det en annan dag. kan nås på mobil annars. sök på diana i skattegården å hitta.se om ni inte har det.
-
håller med.. och dottern hon vill inte sova utan vill ut och gunga.. känner inte riktigt för det isag dock.. illamående och snuvig.Firstandhappy skrev 2008-10-24 13:15:48 följande:huan va trött jag är idag.... tråkigt väder e det med... -
Det lät ju toppen!Fru T skrev 2008-10-24 13:43:29 följande:vi har fått erbjudande att kolla på ett radhus i Lambohov dock är det en som har högre köpoäng än oss så vi vet ju inte om vi får den eller inte... å det är en 5a, tre sovrum å ett vardagsrum å ett uppehållsrum typ... lite stor men den är ju liksom billigare än typ alla 4or å 3or känns lite så där för där ligger ju alltid sovrumen i varsin ände av lägenheten...får se, vi ska kolla på den i helgen iallafall så får vi se sen..det ända är väll att vi inte kan fylla lägenheten me möbler men det är ett ilandsproblem tycker ja -
www.familjeliv.se/hem/dinana/omrostningar.php
Någon som vågar rösta =)
-
Är visst bara jag som kommer åt den.. ett ögonblick skall se om det går å ändra
-
humm, funkar tydligen att göra en omröstning.. så fort jag gör en så står den som avslutad... humm.. *orka*Firstandhappy skrev 2008-10-24 15:18:42 följande:kom in men den va avslutad, gick inte att rösta...