VI från Linköping
Har en undran.. borstar de tänderna på era barn på dagis? Jag trodde det var ett måste efter måltiderna men om jag uppfattat dagiset rätt här så gör de inte sådant.
Har en undran.. borstar de tänderna på era barn på dagis? Jag trodde det var ett måste efter måltiderna men om jag uppfattat dagiset rätt här så gör de inte sådant.
Vi hade också massa välling kvar efter Molly, så den gav vi till min mamma som gav den till lammungarna som föddes på vårkanten.. =) Funkar alldeles utmärkt!
Har dock massor med gröt kvar efter Molly. Vi köpte på oss massor, men så helt plötsligt så ville hon inte ha mer, så jag har något oöppnat paket kvar plus något öppnat... kanske skall slänga det öppnade.
Så nu är man hemma från VUL nr 2. Allt såg bra ut och jag fick en förklaring till varför jag fick en blödning och det berodde nog på att jag haft en tvilling i magen också. Men doktorn var inte helt säker, men hon såg massa "rester" som tydde på det. Puh vilken tur man har liksom.. tvillingar hade jag aldrig orkat med.
En bild från VUL

Ja det pulserade på för fullt där inne. Är så glad =) Jag var så inne i det hela så sen när jag skulle gå te banken efteråt glömde jag helt bort att vi dragit bak klockan en timme och undrade varför jag inte blev insläppt... Då kom det fram en ung dam och sa att klockan är bara kvart över nio... vad? Min klocka är ju kvart över tio... (sommartid). SÅ jag gick å fika på coffee espresso eller vad det heter brevid... varm oboy och en smaskig muffins.. MMm...
Markera endast bilden och klistra in den.. men man måste vara PLUS-medlem