VI från Linköping
Vincent har lärt sig var lampan är!! Stolt mamma är jag nu!!
Vi har övat i några dagar o visat vart lampan är o frågat honom. Nu idag när vi frågade vart lampan är så tittade han upp på lampan. Varje gång vi frågade oxå.
Vincent har lärt sig var lampan är!! Stolt mamma är jag nu!!
Vi har övat i några dagar o visat vart lampan är o frågat honom. Nu idag när vi frågade vart lampan är så tittade han upp på lampan. Varje gång vi frågade oxå.
Idag var det tänkt att vi skulle till ikea o fixa lite saker, men får göra det imorgon istället. För en kompis till sambon som bor i Katrineholm ringde o frågade om vi ville komma dit för många av sambons gamla kompisar skulle vara samlade idag, så vi ska åka dit när vi har matat Vincent om ett tag.
Jag tar gärna en fika nästa vecka, kan än så länge varje dag.
Kom precis på att vi ska till bvc på tisdag förmiddag, men annars kan jag när som helst.
Vi ska iväg till ikano lite senare, ska lämna tillbaka en förlängningsdel till trappgrinden på ikea som vi inte behövde o sen ska vi köpa en leksaks back till Vincents alla leksaker som han ska ha här nere. Sen ska vi titta efter en hallowen dräkt till Leo för de ska ha hallowen fest på dagis i veckan som kommer.
Vi ska bara ge Vincent lunch först om ett tag när han har sovit klart o jag ska duscha sen ska vi åka dit.
Vincent brukar vakna 8 o sov då till 7 idag, så det var inte så farligt ändå. Det där med nya tiderna rättar ju in sig efter ett par dagar, det har det alltid gjort för Leo iaf.
Nu har vi varit på ikea o ikano, men fy fasen vad folk! Usch, det var riktigt jobbigt, så uträttade bara våra ärenden o sen flydde vi fort därifrån. Träffade på familjetrollet på ikea
Leo fick en skelett dräkt så han ska vara ett skelett på dagis
Funderar på att köpa nåt till mig med för det lär väl komma massor med barn o ringa på här på fredag.