Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-26 20:16:35 följande:
    Jo, men brukar de inte knacka dörr typ dagen före Halloween?
    Jag vet inte, vi har bara varit med om detta med barn som kommer en gång o det var förra året på den dagen de skulle. Innan det så bodde vi i Tannefors med portkod så då var det aldrig nån som kom o ringde på.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    morrontrött skrev 2008-10-26 21:07:39 följande:
    är det typ lösgodis man ska ha hemma och bjuda ungarna på då? dom som ringer på alltså? jag e helt lost, har tidigare bott i skogen dit inga ungar kommit.
    Vi tänkte ha lösgodis..Leo får inte vara ute o tigga godis så länge vi får bestämma i alla fall, men nästa år eller året efter det så lär han nog vilja göra det i alla fall när han har blivit lite äldre o fått lite mera kompisar.
    Jag gillar det inte, men eftersom vi bor på bottenplan o med världens bästa insyn så lär de ju se ändå att vi är hemma.
    Firstandhappy skrev 2008-10-26 21:20:27 följande:
    Goder afton gott folk, hoppas ni haft en trevlig dag, själv va man på IKANO en alldeles för lång stund och slogs med fok, att man aldrig lär sig att man inte ska ut på löningshelgen!!! Spenderade massa pengar på lillmr men inga på sig själv, he he he så det brukar bli...Sen hade vi en låååång och skön middag i goda vänners sällskap och william fick leka av sig med sin nya bästa kompis (vuxen kvinna på 29 år) veyt inte vem av dom som var tröttast efter allt stoj, så nu ska man bara sätta sig i soffan med en kaffe o njuta av söndagskvällen...Omröstningen blev blev ju avstängmen innan dess kunde jag utläsa att den 15'e November verkar vara ett passande datum för de flesta att kunna komma!!Har jag uppfattat er korrekt..??
    Jag tycker 15 november blir jättebra
    Några som vill fika i veckan?

Vilken dag ska vi fika då? Jag kan alla dagar förutom imorgon förmiddag. O vart ska vi fika, hemma hos nån eller på stan? Jag kan ha fika här om ni vill..eller om nån annan vill ha fika hos sig..

Jag kan fika på stan, men då helst när Leo är på dagis för han vill absolut INTE sitta still. Så onsdag, torsdag eller fredag 10-13.30 kan jag fika på stan

Vi kanske skulle ta o fika på fredag för då kunde väl familjetrollet oxå o marayah är hemma då oxå

Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:01:15 följande:
    va ska alla roliga hitta på idag då??
    Här har sambon fått komma hem från jobbet för jag kan inte röra mig, har fått jätteont i ryggen idag, dessutom måste vi till akuten med Vincent, han ramlade ner från sin matstol förut idag o är sig inte alls lik, bara gråter hela tiden
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:11:47 följande:
    usch o fy, hoppas det går bra för er, man mår så fruktansvärt dåligt när sådant händer..Hoppas du blir bättre med med din rygg
    Jag känner mig som världens sämsta mamma Men han är ju så otroligt snabb o klättrar o har sig hela tiden..jag är såå rädd nu
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:17:30 följande:
    Har han kräkts eller nåt?? Vet hur det känns *lovar* är världens sämsta mamma här minst 10 ggr om dagen när william klättrar och trillar, men det kommer gå bra oroa dig inte..Du vet att skulle det köra ihop sig någon dag så är jag bara 5 minuter bort med bilen, bara att ringa!
    Nej, han har inte kräkts, men gråter väldigt mycket o när han inte gör det så är han slö o bara vill sitta i mitt knä o sova. Just nu börjar han dock pigga på sig lite o titta sig omkring, men så fort jag ställer honom upp så gråter han, vet inte om det är för att han har ont eller känner trygghet hos mig.

Tack, det var väldigt snällt av dig
Svar på tråden VI från Linköping