Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Min sambo ringde nu, de är på väg hem så det gick ju ganska snabbt.
    De hittade inget fel på honom iaf, han har antagligen ont eftersom han gråter mycket, men inget som var farligt o som de kan göra nåt åt.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Familjetrollet skrev 2008-10-27 18:40:33 följande:
    villket minne du har.jag kan fika på  fredag förmiddag.så jag tar gärna en fika inne i staninnan jag  ska till simhallen på med barnenstackars liten grabb.låter som lätt hjärnskakning.du är ingen dålig mamma.alla barn ramlar och slår sig det tillhör när de upptäcker världen.så söta dina söner är .igår var inget skoj på ikea.jag klarar inte av så stora folkmängdermammatill4adu får hoppa över hit o låna datorns.tänk att du snart har en liten gosig bebbe
    Ja, men då tycker jag att vi kör på en fika på stan på fredag förmiddag, verkar vara flest som kan då.
    Tack, tack
    Nej, jag klarar heller inte stora folkmängder..
    Nu mår Vincent bättre, han börjar bli sitt vanliga jag..eller nu sover han för natten, men vi ska hålla extra koll på honom i kväll o natt så han får sova mellan oss inatt.
    Det får våra barn göra när de är sjuka eller har skadat sig
    Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent

Vad sägs om 10 på fredag? Plats vet jag inte..

Maria: Nej, de fick inte vänta så länge, de åkte hemifrån vid 14 o var hemma vid 16 igen.

Claras har ju gott om plats, men de är inte allt för vänliga när man kommer så många, det har jag fått vara med om några ggr. Men frågan är om det är nåt ställe som vill ha så mycket folk o massa barn, kommer ju bli livat värre O alla måste få plats med barnvagnar o barnstolar oxå ju. Vi kommer ju dessutom inte kunna sitta alla tillsammans o prata för på Claras iaf så gillar de inte att man flyttar på borden.
    Egentligen är det ju bäst att fika hemma hos nån när vi är så många, men är ju mysigt med fik oxå Ska bara lyckas få Vincent klättarmus att sitta still oxå

Fast det blir ju lika dyrt att åka till Lambohov som till stan Är ju samma bussar som går till stan som till Lambohov.

Eller ni kanske menar föresten att ni ska åka buss ena vändan o gå andra vändan..

dinana skrev 2008-10-28 12:51:19 följande:
    Hihi, vad jag har hört coh läst så är det Claras som är mest barnvänligt... men vi har ju inte varit så många där och ätit direkt... 7-8 stycken som max var vi väl en gång exklusive barn. Men men.... några andra förslag?
    När Leo var bebis så hade de andra ägare o de var jättesnälla, då satt vi typ 10 pers olus bebisar varje vecka hos dem o för de gjorde det inget att vi flyttade på borden.
    Men när jag var där när Vincent var nyfödd o vi var ca 7 pers plus bebisar så blev de jättearga på oss o mer eller mindre kastade ut oss. Sen har jag varit där några ggr själv o då är de trevliga iofs så det verkar vara stora folkmassor de blir irriterade på.
    Lekhörnan är bortagen nu oxå..

Fast jag fikar gärna istan så det är inga problem för mig
    Vi kan ju testa Claras o se vad de säger..

Svar på tråden VI från Linköping