-
Ok o jag kan bara fram till 13.30 på fredag, i helgen ska vi vara hemma o rensa lite i garderober o liknande, måste göras det med nångång ibland o det är bara på helgerna vi hinner med sånt.Familjetrollet skrev 2008-11-04 14:45:56 följande:jag kan bara efter kl 16 på fredag samt helgen -
Känns inte som att det är så kul att skriva här, har inget att skriva om direkt
Är ju ingen annan som skriver heller
Jag frågade om fika på fredag, men ingen svarade.
-
Det missade jag nogMammatill4a skrev 2008-11-06 07:03:08 följande:Lov mamma. Känner som dig i tråden, men skrev oxå att om jag inte fått ut bebis kan vi alltid fika här hemma. Eftersom mina barn är lediga från dagis fredagar. Men de avgör ju ni alla andra om ni vill komma hit vill säga. C: hoppas ni får en bra dag idag, och att N mår bättre i sin näsa. Får ge henne en krya på dig kram från oss.
Jag har nu bestämt mig för att ha en hemma dag imorgon, blir inte så ofta som jag har det, utan är alltid iväg på nåt när Leo är på dagis.
Nu på förmiddagen har jag o Vincent varit på babycafé o nu sover Vincent i vagnen ute på tomten, så nu ska jag passa på att slappa i soffan. -
Tyvärr så kan jag inte då, hade varit jätteskoj, men hämtar Leo på dagis då.dinana skrev 2008-11-06 09:39:38 följande:Jag skall in till stan imorgon rutn 14-tiden.. om det är någon som är fikasugen då. -
Jag vill inte hoppa av tråden! Jag tycker ju att ni är jättehärliga allihopa o tycker det är så kul att träffa er! Men det känns som att det är nåt som har hänt, men ingen vet nog inte riktigt vad det är. Det är ju inte så kul att föreslå fika hela tiden o aldrig nån kan. Men så är det ju, alla kan ju inte bara för att jag kan o tvärtom.
O jag kan hålla med om att det är lite varannan dag här inne, vet inte riktigt varför.
Själv har jag fullt upp nästan hela dagarna med två barn, men är alltid inne o läser nån stund på dagen eller på kvällen, men upptäcker ofta till min besvikelse att det inte är många som skriver.
Tycker vi alla ska bättra oss
-
Jag har en bunt med tidningar här hemma som jag vill bli av med..det är de 5 senaste numren av Vi föräldrar plus tidningen Vi föräldrar första året. Sen har jag de 5 senaste numren av Mama oxå. Jag skänker bort dem till den som vill ha. Ligger bara o samlar damm här hemma.
-
Jag har läst dem o nu samlar de som sagt var bara dammJePaLuLi skrev 2008-11-06 15:54:47 följande:Jag tar gärna emot tidningarna om du inte vill ha dem. Behöver nåt att fördriva dagarna med
Så du får mer än gärna ta dem, annars kastas de bara
Frågan är bara när du ska få dem. -
Ja, det kanske vi kanJePaLuLi skrev 2008-11-06 17:08:52 följande:Tack, vad snällt! Ja det är ju frågan... Vi kanske kan få till en fika nästa vecka??
-
Nu ska jag iväg på en föreläsning på öppna förskolan om anknytningen till sina barn. Ska bli väldigt spännande o skönt att få komma iväg själv en liten stund oxå

-
Den är bra, men går inte att ha så länge. Vi fick byta till en annan för ett år sen, när Leo var 2,5 år, men så är ju han extremt lång oxå.Firstandhappy skrev 2008-11-07 11:08:57 följande:Funderar på att köpa Actra Graco cosmic xtp, men vet i fan om den är så bra som jag skulle vilja egentligen, känns ganska liten för att kunna ha upp till 5 år..