Vi som älskar julen!
Vi ska göra samma sak fast istället för dockhus blir det bondgårdsdjur och traktorer till en bondgård. Blir nog uppskattat!
Vi ska göra samma sak fast istället för dockhus blir det bondgårdsdjur och traktorer till en bondgård. Blir nog uppskattat!
Tycker att åhléns och Jysk kan ha fina burkar i plåt till jul.
Tycker faktiskt inte att granen är viktigast men det är klart att den ska in! Jag måste ha: granris på trappan, knäck, pepparkakshus, rim på paketen, julblommor, julstädat och julgardiner i köket.
Advent och framåt är mysigast ju! Men det är klart att man kanske inte vill jobba på själva julen.
Innan har www.dinbild.eu/ haft fotokulor, men hör av dig till kundtjänst så kanske de kan hjälpa dig. Annars finn en lite rolig variant på www.inreda.se där man kan sätta i kort och spela in en hälsning.
Ja, ska det vara fot eller foto? Kanske en av varje?
Hm, nu har jag hittat glasjulkulor till mitt hallfönster... tur att min man är lika julgalen som jag så att man inte behöver förklara sina julbegär. De var inte så farlig dyra heller www.mixin.se
Killar brukar gilla prylar... jag brukar kunna hitta presenter till bror och syrrans kille på www.bluebox.se eller gå en sväng på claes ohlsson, pappa och mannen brukar vilja ha konsertbiljetter eller cd.skivor så de är lättare.
Nu har jag tagit ut en nygräddad mjuk pepparkaka ur ugnen, slurp! Kunde inte hålla mig...