Vi som älskar julen!
Ja, det är ju inte så långt kvar till att julmarknaderna börjar, eller det kanske det är... Jag gillar Huseby utanför Växjö och Kalmar slott. Sedan älskar jag Tegelgården i Karlskrona... vill ha allt där när det är jul.
Ja, det är ju inte så långt kvar till att julmarknaderna börjar, eller det kanske det är... Jag gillar Huseby utanför Växjö och Kalmar slott. Sedan älskar jag Tegelgården i Karlskrona... vill ha allt där när det är jul.
VA??? Ojdå, det har min kära svägerska inte sagt. Fast det hade hon väl när jag ringer om att få våldgästa dem innan jul. Så trist... står det bara tomt nu då? Eller har de startat i mindre format någon annanstans?
Ok, tack för tipset!
Vissa saker är superduper = sockervaddsmaskinen
Fick en katalog från ellos igår och de hade en massa julsaker i den, gardiner och stjärnor och så. Men de hade inget på hemsidan, den är säkert på g den med.
Haha, tomten är far till alla barnen mår min man så dåligt av att jag för titta på den själv. Jag tycker att den är lysande, men han känner sig nog kränkt på något vis . Annars gillar han tjejfilmer och går med på att titta på love actually som är min andra absoluta favvis.
Jasså, det finns fler som fortfarande säger Mr Darcy...haha! Mina kollegor tittade på mig undrande när jag sa det härom dagen när vi snackade om mamma mia. Kollar på BBC:s Stolthet och fördom från -94 typ minst två gånger om året (och ja...med min man... en av hans goda sidor är att han står ut med mig...). På den tiden var han ju en pudding, men nu vet jag inte längre. Och ja... mmmmm mr Snape.
1:a advent åker adventsljusstakar, stjärnor, gardiner, vanliga ljus, krans på dörren och julblommorna upp. Vid lucia blir det mer pynt med lussetåg och senare blir det liksom pö och pö. Jag är trött på julen den 27:e och städar ut det mesta efter det. Vid nyår vill jag ha vitt och inte rött... dags för våren ju!
Klart det är synd om dig! Blä så trist!
Alla i vår familj är födda kring juni juli augusti... så vi har härliga sommarfester ute! Sedan är det lång tid att planera presenter till jul, vilket är bra! Får gå på presentshopping en gång i halvåret... smidig timing tycker jag!