Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Vi som älskar julen!

älskar julen, hänger väldigt gärna på här

• Carolaj83

brukar inte önska mig julklappar sj, men iår har jag önskat mig ett smycke från www.namnsmycken.com med barnens namn på så otroligt fina.
    vårt andra barn är beräknat till 5 dec och sonen blir 2 år den 19 dec....så jag vill helst ha all julklapps shopping klar innan lillasyster vill titta ut

• Carolaj83

igår var jag o sonen på loppis hittade en jättefin adventsljusstake med 3 tomtenissar som jag bara var tvungen att köpa 15:-

vill verkligen börja handla alla julklappar nu snart så allt de är klart innan vårt andra barn födds, har bf 5 dec...köpte några st när jag var i new york förra veckan får väl börja spana lite mer när nästa lön kommer

• Carolaj83

har slagit in dom första julklapparna idag åhhhh vad jag längtar nu...undrar bara när man ska plocka fram adventsljusstakarna i år, vet ju aldrig när barn nr 2 behagar att titta ut

• Carolaj83

MiaLau- jag o sambon var i new york förra veckan o köpte en del julklappar, sonen fyller även 2 år den 19 dec så det gäller att bestämma vad som blir till födelsedagen o julen, men han kommer få

på födelsedagen: liten resväska på jul med spindelmannen

och en verktygsväska med en tillhörande platta med skruvar så låter det när man skruvar ner dom.

på julen får han:

en radiostyrd bil, en musikrulle man ska lägga sig över den o rulla så spelar den musik samt ett paket med kläder.

kusinen på 3 år får:

ett pussel med brandbil o när alla bitar e lagda låter den som e brandbil

han ska få ett likadant klädpaket

slags skum som man kan forma om o om igen

kriter som ser ut som disney figurer

sen köpte jag även 3st handväskor med plats för fotografier, som barnens mormor, farmor och gammelmormor ska få

har jätteproblem med vad jag ska köpa till min bror o sambons bror, den ena är 27 år o den andre 23 år, båda är singlar, bor själva o jobbar väldigt mycket....dom brukar få kläder eller ljus eller annan inredning till hemmet.....förslag?

Svar på tråden Vi som älskar julen!