Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Vi som älskar julen!

NennasuS-åhhh så spännande, avis jag blir har 54 lååååånga dagar kvar....har faktiskt köpt 1 julklapp till vår nya familjemedlem, en stor färgglad lekfilt med lite små saker på som spegel m.m....hade köpt den i vilket fall som helst så tänkte jag att hon får den som julklapp, är väl mest för att sonen o hans kusin ska se att bebisen också får julklapp.....

vet att resten av familjen kommer ge henne också.....sonens första jul 5 dagar gammal var helt sjuk han fick sååååå mycket julklappar
  • Carolaj83
    Bark-mysigt, vad blev det för roliga julklappar?

Jenniemamman-tänker också ha alla julklappar o allt bak klart innan bf (5 dec)

funderat på en sak, min son blir 2 år 19 dec, tänkte ha kalas den 20.e december...kanske kommer ställas in beroende på när bebis tittar ut o hur vi alla mår efteråt....men till saken....har alltid kännt mig att de ska vara super noga att det är vanligt presentpapper o inget juligt alls över hans födelsedag, men iår känner jag mig såååå sugen på att bjuda på glögg, lusebullar o pepparkakor...o sonen är så liten så han bryr sig ju inte än, kaka som kaka....ska jag bjuda på det eller vanligt kaffe o kaka????
  • Carolaj83
    NennasuS-håller tummarna o tänker på dig, märker väl när du är borta härifrån några dagar
  • Carolaj83
    tj0rvig-håller tummarna

min sambo ska få en liten present från mig idag, har varit sjukskriven sen slutet på juli pga foglossningar...så han är tvungen att göra det mesta med både sonen hemmet + att han jobbar heltid, märker att han är helt slut o nere vissa dagar....så idag får han en av sina julklappar lite tidigare för att visa min uppskattning till honom
  • Carolaj83

har köpt handdukar från ikea, vita 100% bomull, kostade 15kr st....sen har jag köpt röd+grön textil färg från panduro + stämpel med tomte o hjärta....så här ska vi göra julklappar med barnens handavtryck....till den äldre generationerna i släkten....

• Carolaj83

förut så var det nån som rekomenderade bäddset där man kunde brodera namn, men hittar inte vilken sida länken är på.....nån som vet vad sidan hette????

ska på dop i november o tyckte att de kanske vore en kul present, eller har ni andra tips????

Svar på tråden Vi som älskar julen!