Vi som älskar julen!
Mammajessi-hittade på willys nyss också
vill ha ut min bebis nu så vi kan ta julkort .....köpte förresten amelia jul idag, o ikväll e de sambons tur att natta sonen*mys*
idag blir det en ålands kryssning t/r
hemma efter ålands kryssning, åkte kl 12 och båten kom till sverige kl 17,30 igen....
blev lite ledsen 08 glöggen fanns där för endast 59:- hmmmm ja som köpte den i måndags för 79:- inga stora pengar men ändå lite irriterande
hittade även fazer choklad med pepparkaka aldrig sett tidigare o bara såååå god....ångrar att ja inte köpte mer, hoppas den även finns i vanliga butiker här i sverige
har aldrig speciellt tema....allt som vi har åker upp
vill ha mer pepparkaks choklad, måste nog in till stan imorgon o leta överallt annars får de bli ny ålandskryssning o verkligen köpa på mig
vårt andra barn har bf 5 dec...så sambon har tagit sem från 1 dec till 7 jan...sonen kommer gå sina 15 timmar tills veckan innan jul....så här blir de oxå långledigt för hela familjen över jul
såg på rusta att dom hade blåa och rosa plastgranar....nån som vet priset????
funderar på att köpa den blå till sonens rum
hittade på deras hemsida 299:-
idag har jag köpt en adventskalender med choklad som jag ska börja med första luckan på tisdag då jag har 24 dagar kvar till bf
o om 2 veckor åker alla julsaker fram eller nästa helg, hmmm får se hur länge ja kan hålla mig
ska köpa en blå plastgran från rusta till sonens rum i år