Carolaj83 skrev 2008-09-19 08:43:55 följande:
MiaLau- jag o sambon var i new york förra veckan o köpte en del julklappar, sonen fyller även 2 år den 19 dec så det gäller att bestämma vad som blir till födelsedagen o julen, men han kommer fåpå födelsedagen: liten resväska på jul med spindelmannenoch en verktygsväska med en tillhörande platta med skruvar så låter det när man skruvar ner dom.på julen får han:en radiostyrd bil, en musikrulle man ska lägga sig över den o rulla så spelar den musik samt ett paket med kläder.kusinen på 3 år får:ett pussel med brandbil o när alla bitar e lagda låter den som e brandbilhan ska få ett likadant klädpaketslags skum som man kan forma om o om igenkriter som ser ut som disney figurersen köpte jag även 3st handväskor med plats för fotografier, som barnens mormor, farmor och gammelmormor ska fåhar jätteproblem med vad jag ska köpa till min bror o sambons bror, den ena är 27 år o den andre 23 år, båda är singlar, bor själva o jobbar väldigt mycket....dom brukar få kläder eller ljus eller annan inredning till hemmet.....förslag?
plånböcker till bror och sambons bror..Mannen här har bestämt att han vill ha en ny plånbok varje jul..är ju inte dyrt heller..