Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

nu har jag köpt hyacint lökar..19,90 kr...4 st lökar i.

www.fromedposten.se   Dem har lökar för 19,90kr..är rea där nu.Frakten endast 19 kr.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

Har ni köpt hyacintlökar?undrar om ni vet hur jag ska plantera dem? ska ha dem inne..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Pappan Blå skrev 2008-11-05 15:52:57 följande:
    Både jag och frun är julälskare och jag köpte hem pepparkakor för några veckor sedan. Men hon har börjat undra över hur årets jul ska bli eftersom hon är gravid och har varit sängliggande i tre veckor p.g.a. illamående. Ingen idé för mig att börja puttra någon glögg inte. Hoppas verkligen hon blir lite piggar snart och kan börja längta efter lite mer varierad kost och lite mer dofter. Inte bara för min skull förståss!
    Välkommen hit!..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    versan skrev 2008-11-05 17:30:59 följande:
    Du behöver inte göra något speciellt ge dom en pytteslurk (läs mini) vatten när dom börjat blomma (visa färg) sen inget mer. stoppa ner dom i en blomkruka med jord om du vill eller ha dom i ett glas med synliga rötter och mossa kanske med några kanelstänger till. Läckert och snyggt. hehe... jag har jobbat som florist förr. så fråga om ni vill veta något.
    jag satte 3 st lökar i en kruka..satte dem då 3/4 långt ner med topp uppåt..sedan vattnade jag och satte krukan i fönstret..växer den inte där?bor i lägenhet så i så fall få jag ställa den i källaren..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

är det inte bättre att ta bort bildtråden..? ingen som lägger in något ändå..pratas ju inget där inne ändå..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Mammajessi skrev 2008-11-09 08:12:41 följande:
    haha.... viste inte ens att det fanns nån bild tråd... det pratas ju mer och om nån lägger ut bild så är det itne ofta så om det finns en hel tråd som bara ska innehålla bilder från denna tråd... verka rätt onödigt???
    ja..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Kims mamma skrev 2008-11-09 09:09:45 följande:
    Jag l'gger alltdi mina bilder i den...
    ok..jag har bara lagt in 1..men alla bilder skulle egentligen läggas in....annars får man gå in i denna tråden o leta upp ibland hundratals sidor..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

jag tar alltid varnligt ljummet vatten...sedan en fönster skrapa..ränder som blir kvar torka jag med tidningspapper...blir kanon..inga ränder..

Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!