Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vi som älskar julen!

här ska rubbet fram 1a advent...men tror jag ska sätta upp granen vid lucia..o några fler tomtar då..

det står mellan plastgran och riktig gran.jag vill ha en riktig gran..vill känna lukten.mannen vill ha en plastgran för han vill slippa barr på golvet..har dessutom en 1 åring..som river ner allt o biter på allt i hans väg.Kanke kan ha en liten gran.

vad ska ni ha? plast el riktig?

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

tyckte jag såg ett inlägg där ni köpt amaryllis på odla.nu

skulle säga att dem har amaryllis lökar på blomsterlandet nu för 29kr..finns en kupong i blomsterlandets tidning..erbjudandet gäller till 26 okt..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

var på maxi igår..ljusstakar och sånt har dem fått upp här...idag var vi på ÖB...där har dem fått up ganska mycket julsaker..julpapper,textiler,tomtar,ljusstakar tom mossa,,,..så ta er en titt dit.plus att det finns julmust o julkort.

pepparkaksdeg har dem fått in på vår ica supermarket,..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    TereseA skrev 2008-10-17 18:39:52 följande:
    var på maxi igår..ljusstakar och sånt har dem fått upp här...idag var vi på ÖB...där har dem fått up ganska mycket julsaker..julpapper,textiler,tomtar,ljusstakar tom mossa,,,..så ta er en titt dit.plus att det finns julmust o julkort.pepparkaksdeg har dem fått in på vår ica supermarket,..
    glömde skriva att jag köpte en tomte som man har ljus i....dem hade jul grytlappar,kökshandduk..jättefina..dessutom glitter o julgranskulor...på ÖB alltså..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    milla2 skrev 2008-10-17 18:51:15 följande:
    var på öb här idag de har en jätte tomte på en meter jättefin!! Vill ha!!
    ja den var fin..den med gråa byxor tror jag..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    summertime123 skrev 2008-10-18 10:41:39 följande:
    hej! Har funderat över en sak nu i några dar och är nyfiken på i vilken ålder ni gav era barn en adventskalender ( en sån vanlig med choklad i) sonen brukar inte få äta godis vanligtvis och han kommer att vara 1½ år vid jul, känner mig som en elak mamma om han inte får en adventskalender haha även fast han inte vet vad d e hur har ni gjort?
    nä..tycker det är helt onödigt att proppa i dem massor med choklad..jag ska inte köpa chokladkalender förrän sonen börja äta lörsagsgodis sen..däremot hade jag köpt en vanlig liten kalender..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Helgona skrev 2008-10-19 16:04:19 följande:
    Åhlens brukar ha mycket roligt! Är det någon som varit där? O kan tipsa om något : )
    dem har lite grytlappar och förkläde..och några förkläde till barn..enda jag hittade som var jul.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

kan ni inte lägga in bilderna i bildtråden istället..?

Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!