Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

ångest ..... svårt att andas !!!

har nu haft ångest i ett år i början va de e inte så mkt kunde hantera de .... men nu i nästan tre veckor så har ja haft de varje dag hela tiden !!! tror att ja har något fel på mina lungor tycker att ja andas konstigt vet inte riktigt hur ja ska beskriva men de känns jätte konstigt känns som att ja andas fel och oregelbundet el e de så att de kan va min ångest som spöker ??? försöker säga till mig sj att de e bara e min ångest ! för när ja e upptagen med något så försvinner de !!
    någon med samma problem ?

• Svar på tråden ångest ..... svårt att andas !!!
  • Anonym (Ellis)

Jag har också haft så, eller har ibland.

Känns som om man andas "fel", värst är det när jag är bakis. Dricker aldrig mycket numer pga det.

Har ångest, panikattacker ibland men oftast bara ångest. Har mkt kostiga symptom men andningen är den som varit längst. Jag har haft det i snart 18 år så jag antar att det inte är farligt

• Anonym

Skumt, jag har precis upplevt detta i ca två veckors tid...

Jag har mycket omkring mig just nu och det känns som om det bara snurrar i huvudet av tankar. Jag kan inte tänka klart.

Känner mig stressad ofta och har svårt att andas. Får även skuldkänslor av allt.
    Hur bota utan att gå till doktor

hjälp jag håller på att falla.

• Anonym

Hej

Jag söker efter honom på adlibris och bokus men det finns ingen på svenska???

Var kan man hitta boken på svenska?

P.s tack för tips..

• Anonym

det ända som egentligen fungerar för mig är att använda sig av avslappningsövningar. detta håller tillbaka det värsta attackerna med ångest ligger alltid och lurar... hur yttrar sig er "andningsångest" då?? själv så känns det som ni skriver, att man andas fel och en känsla av att inte få tillräckligt med luft, jag hyperventilerar inte snabbt men drar ständigt djupa andetag för att kompensera känslan av att inte få in tillräckligt med syre... detta gör det till slut ännu värre..man får tydligen fel ph i blodet och man blir yr mm. en ond cirkel...

• Anonym

hittar inte heller boken, den verkar ha utgått

• Anonym

Men bokfynd är väll bara en gämförelsesida???

Känner mig usel på detta internetletande

• Anonym

På bokfynd skriver man titel eller författare och får veta var boken finns till billigaste pris. Enklast att söka på boktiteln. Författaren kan ju ha skrivit många böcker.

Svar på tråden ångest ..... svårt att andas !!!