• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Tvillingmamma2007 skrev 2008-11-06 21:31:21 följande:
    Jo så är det nog, mina känns lagom nu, men kan inte rå för att tänka ändå att de är små i strl och jackorna vi köpte nu tog vi 98 på och när de var ute och lekte häromdagen och satte sig och klev upp om vartannat och sträckte sig efter handtaget för att öppna dörren in då var det nästan så att det stränade och det är ju bara början på säsongen ännu, äääääsch är väl bara nojjig...annars så har man väl en anledning att shoppa på rean sen så Vart köpte du dina Mikk-lines eller vet du vilka som brukar ha kvar och rea? Tycker definitivt att det verkar vara en superoverall så det blir nog samma till nästa år med!
    Ja, man ska inte tänka så mkt, det ordnar sig ändå O det är väl bara trevligt att få shoppa lite till Jag ska bara köpa en ny overall på rean sen... har två efter Neo som Mio får ärva tills nästa vinter... en reima i 92 och mikklinen i 104 som Neo har i år. Så köper jag en 110 till Neo tills nästa vinter... hoppas hitta en turkos
    Jag köpte mina i Stockholm på Små grodorna, eller min syrra köpte de åt mig efter att en här på fl hade hängt undan åt mig Får väl se vart man kan hitta en i år.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-11-06 22:41:28 följande:
    Snorky: Det är väl så! Jag har ju också en turkos, de är fina Mm du får tipsa om du hittar några på rea framöver!
    ja, det har jag redan lovat... och inte glömt än
  • Snorky
    solstraalen skrev 2008-11-07 08:10:18 följande:
    Ja min grabb på MAX 81cm har en popoverall med dubbla dragkedjor i 86 och den sitter preciiiiis nu. Så den är INTE stor.
    jag tycker dock den är stor... från vilket år är din? Den min grabb hade förra vintern var stor i storlek... han hade stl 80 och var typ så lång och den var rymlig...
  • Snorky
    solida skrev 2008-11-07 07:41:26 följande:
    Där köpte jag Milos didrikson skaljacka! Till halva priset, världens bästa jacka. Ska hålla koll då framöver när det börjar bli readags...
    ja, didriksson funderar jag på att köpa skaljacka ifrån nästa gång det blir aktuellt... vi har en bra butik här i Örebro som säljer de till outletpriser
  • Snorky
    solida skrev 2008-11-07 07:41:26 följande:
    Där köpte jag Milos didrikson skaljacka! Till halva priset, världens bästa jacka. Ska hålla koll då framöver när det börjar bli readags...
    i mitten av januari började de rea där senast...
  • Snorky
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 12:27:43 följande:
    Jag har helt missat att det har kommit en blå färg på velourisar 86-122..Sen finns det lila i webshopen nu om någon fortf letar
    den måste kommit idag eller nåt för jag  kollade velourisar igår i webbutiken och då fanns det inte blåa. Som jag letat efter blå velour!!! Nu är jag lycklig! Måste till Lindex innan jag börjar jobba o spana... lär väl inte finnas några då, så det får bli en beställning ikväll isf.
  • Snorky
    solstraalen skrev 2008-11-07 12:37:22 följande:
    Snorky: Ingen aning om när overallen är ifrån. Vitt foder iaf. Tjejen innan mig hade haft den förra vintern. Åh du, köp inte den rosa skaljackan då bara.. Den e värdelös.. Skitsnygg, men smutsen går fasen inte bort :(
    okej... då är det en 04:a... vi hade 06:an...
    Nä, rosa blir det nog inte... vi har två grabbar så jag brukar inte köpa rosa ytterkläder iaf. Sen skulle jag iofs aldrig köpa ett ljust ytterplagg... köper knappt ljusa kläder annars till barnen, för det blir ju fläckar på nolltid och det är så trist
  • Snorky
    Mamma och Mor skrev 2008-11-08 19:15:35 följande:
    Idag var jag in till Lindex på Mariebergs köpcentrum och la vantarna på ett par blåa plyschbyxor. Fanns bara två av varje storlek, så lite snålt var det allt men verkar ha hängts ut idag då det fanns en del kvar. Jättefin mörkblå färg, även jag som annars inte är så förtjust i blått, gillade nyansen :)
    åhhh bra att de finns där också... såg de på stan igår men de hade inga andra bra färger jag var ute efter så tänkte åka till Marieberg imorrn. Hoppas bara jag hittar i rätt storlekar där borta, annars får jag svänga förbi stan på hemvägen o byta då
  • Snorky

Jag har shoppat blåa velourisar idag... fick bli 3 par för det fanns ju verkligen inga i andra färger i rätt storlekar... blir så trött på Lindex och deras jäkla sortiment. Ändå kunde jag tänka mig velourisar i 4 olika storlekar, men nehej då!!

• Snorky
    Ledilnaan skrev 2008-11-10 20:32:58 följande:
    Vad är Ida och Emil? Har de en hemsida`?
    det är en webshop som säljer kläder från märkerna zizoo och snoozy... hälften här inne tror att kläderna heter ida&Emil www.idaandemil.com/index.html
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5