Inlägg från: linda gbg |Visa alla inlägg
  • linda gbg

Lekstund

Hmm , ah ska försöka att hitta he,he . Annars hör jag av mej om jag är ute och snurrar ...

Det enda jag tror jag vet vart det är , är det du kallar jättestora flätstatyn . För det är precis när man kommer in i Slottskogen va , från hållplatserna ?

Har inboxat dej nu iaf !

Kan juh redan nu säga att ni bör hålla utkik efter en röd Teutonia Fun vagn , kan juh vara bra att veta något "känne tecken" ;)

• linda gbg

För mej funkar Onsdag också . Vi skulle egentligen på Baby Öppet då men kan göra det nästa gång om det blir Slottskogen på Onsdagen ist :)

Funkar Onsdagen med " lillalivet " ?

• linda gbg

" lillalivet " Jaa , har sett det nu . Tänkte inte på att mobilen var avstängd Räcka ut tungan

" Theo2006 " Hej hej , och välkommen hit till tråden & Göteborg när ni väl kommer hit Glad

• linda gbg
    " lillalivet " he,he ahh .... fast får jag fråga dej ... när jag precis gått av vid linneplatsen , på den sidan där gatuköket är och så . hur exakt går jag efter det ? höger ? vänster ? mot gå/cykel vägen som är precis i början av parken ? ... eller är det för mycket begärt att typ möta dej på just linneplatsens hållplats och sedan går vi till " valen " ? ... ha,ha märks det att jag är grymt osäker nu ?!! Generad du kanske vet när din vagn är framme där ( eller vänta , ska du ta vagnen förresten ? ) så kan jag försöka tajma den ? ... Generad

Räcka ut tungan
Svar på tråden Lekstund