Inlägg från: linda gbg |Visa alla inlägg
  • linda gbg

Lekstund

" liten groda " Lugnt :) Självklart kan du det ! Du kan la inboxa nummret till någon av oss .
    Onsdag i nästa vecka funkar för mej .

" lillalivet " Ses vi fortfarande imorron ? Isf , blir det samma tid eller vi tar det tidigare ? Kan du på Onsdag också ?
  • linda gbg

Onsdag funkar inte längre för mej . Hade fått en lapp i brevlådan när jag kom hem idag att dom ska komma hit och byta golv i köket och det finns inget klockslag så måste befinna mej hemma den dagen iaf .

• linda gbg

Funkar med Torsdag här med . Är det för tidigt med 12 . 30 ? Om det är alright med er ? Annars säg till Räcka ut tungan

Generad Skrattande

Krya på dej , Olivia och hoppas du kan komma på Torsdag

• linda gbg

Det är helt okej med Slottskogen igen Skrattande

Ha,ha " lillalivet " , idag har jag allt skaffat 3 sandlådeformar och ett par vindbraller att dra över för o skydda dom andra byxorna Flört Spade hade jag glömt att vi faktiskt hade med oss i väskan förra gången Räcka ut tungan

Tssss " liten groda " jag undrar allt om du inte råkat ha mitt nummer nånstans i din mobil ... för min lilla nicholas har ringt ALLA i min telefonbok flera ggr Generad Har sett att han ringt dej men vet inte om du svarat eller vad ... Räcka ut tungan Inboxar nummret iaf !

"nadja89" Hej hej Glad

• linda gbg
    "lilla livet" du menar att vi ses som förra gången , där vid hållplatserna ?

"liten groda " jaa du , kommer med en röd teutonia fun vagn , brukar inte va så många som har en sådan ... ahh annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga ... du kommer nog bara se någon av oss / båda och liksom jaa se om det är vi . när jag och "lillalivet" träffades så bara liksom såg man varann och hajjade typ Räcka ut tungan

jaa fy telefoner ... måste verkligen köpa en ny snart !! hör inte ett smack i den ... pojkvännen säger vänta lite , hela tiden ... medans han igår vart och köpte en svindyr dator till sej själv ... ha,ha MÄN ...
  • linda gbg

ha,ha meeh , medans jag fick ihop mitt inlägg hära hinner ni skriva typ 5 inlägg emellan ...

ha,ha,ha röd ros Skrattande jag som tänkte stå med en stor skylt : BEATA Flört

• linda gbg

Ha,ha san liten guide for traffen. Perfekt ! Bahh har inte dom sista 3 bokstaverna i alfabetet nu som ni ser . Sitter pa en annan data .

"lillalivet" ohh kan du inte skriva fuskknepen till mej ? hade velat kunna trycka in smileys i gastboksinlagg Glad

JAAAAAAAAAAAAAAAAA eller hur ... jag sa det med , for den summan hade du kunnat kopa 1 data och 1 telefon ... !! ha,ha,ha vad menar du SATT SONDER ? ha,ha,ha lat juh lite kul ... Räcka ut tungan

"liten groda" ahhh tittade lite pa akpasar innan ... hittade en riktigt fin pa freshmilk tror jag det var ... dar fanns ocksa fina buggysnuggle eller vad dom nu heter .... men undrar om vi inte bara kommer kopa en fall plad ... san pals eller ull grejj ....

nee fy det va smatt komplicerat att skriva utan dom sista bokstaverna ... sa slutar har ... gonatt till er

• linda gbg

Hej Hej !

Jora min helg har vart helt okej En del lek för Nicholas med sin kompis och så kom juh hans mormor + hennes pojkvän . Vart på Liseberg . Shoppat och lite sånt ...

Idag är det juh Nicholas födelsedag Han sitter brevid och äter frulle med sin pappa ... Han ska snart få öppna sina paket

På Fredag har vi alldeles för fullt upp för att smita iväg och leka tyvärr . Går juh hur bra som helst om ni vill ses , så kan jag försöka nästa gång . Vi har juh kalaset på Lördag så blir ganska mycket att fixa på Fredagen ...

Hoppas allt är bra med er , och att V sovit bra inatt "lillalivet"

• linda gbg

Tack så jättemycket båda 2

Födelsedagen har vart hur bra som helst . Massor av paket och mer kommer innan veckan är slut
    Supergod mat och en Nalle Puh tårta

Jaa nästa vecka ska det va enklare med att få till en träff , för oss !

Svar på tråden Lekstund