Inlägg från: Curlingmorsan |Visa alla inlägg
  • Curlingmorsan

Ale tråden

Vi firade midsommar på Prästalund i Starrkärr. Både sambon och jag drömde oss bort när vi tittade bort mot Petters hage.... åhh vad vi hade velat bo där!!! Vi kanske kan byta hus Kyssen?! ;) hi hi! Tråkigt att ni inte vann budgivningen i Nol!

• Curlingmorsan

Hej på er tjejer! Hoppas ni haft en underbar lördag i det fina vädret! Det är möjligtvis ingen av er som är hästtokig? Tänkte att man kanske kunde få sällskap på någon uteritt i sommar?! ;)

• Curlingmorsan

Har tyvärr ingen egen häst Kyssen utan är "ridskoleunge" ;) Hyrde häst innan jag blev gravid men nu när Ebba kommit räcker tyvärr inte tiden till. Men tänkte försöka komma iväg på några uteritter i sommar. Så jag oxå får lite semester! ;) Första blir imorgon på Stall Stockedalen. (www.stockedalen.se) Har aldrig varit där förut så det ska bli spännande!

Vi firade 2-årig förlovningsdag i lördags. :)

Lycka till på banken!

• Curlingmorsan

Åhh va skönt det var att komma hemmifrån en stund i fm och bara ägna sig åt sig själv! :) Stallet var litet och mysigt och dom som hade det var jättetrevliga. Jag red Dora, den TJOCKA lugna fjordingen. Jättesnäll, men lite väl seg. :) Kommer helt klart åka dit fler gånger! Men då hoppas jag på att russet Fanny har kommit hem från sommarbetet. Hade varit kul om ni ville följa med Kyssen och Jenny28! :)

Tottelina kanonbra att du gillar katter! Då kanske du vill va kattvakt åt våran Prosit nån gång?! ;)

Grattis till husköpet förresten Kyssen! Får man fråga vad ni fick ge? Utgångspriset va 1450000:- va?

• Curlingmorsan

Nej Kyssen russet är mitt! ;) Jag red 1½tim med guide, kostade 180kr. Kände inte att jag ville rida själv första gången, tänk om jag hade ridit vilse på en galen häst. ;) Hi hi!

• Curlingmorsan

Nej Kyssen russet är inte mitt. :) Men jag vill gärna rida henne nästa gång! ;) Hon var på sommarbete nu när jag var där, men skulle komma hem i nästa vecka.

MiaB72 islandshästar låter himla kul, lite dyrare bara. Vi får väl se till att komma iväg nu snart då så du inte hinner bli gravid! ;) Men håller självklart tummarna för att du snart blir det!

• Curlingmorsan

Ingen som planerar knodd till 2007 då??? ;)

Vilket "mammaledighetsgäng" vi blir då om ca 9-10mån. :)

Svar på tråden Ale tråden