Ale tråden
Mia och Jenny det ska tydligen finnas några dagmammor i Nol. Vet ni något om dom???
Mia och Jenny det ska tydligen finnas några dagmammor i Nol. Vet ni något om dom???
Ja oj vilka åskoväder det har varit idag! Vi hann hem från stranden innan det började regna iaf. :)
MiaB72: Först hade jag tänkt vara mammaledig tom augusti -06. Men nu blir det nog så att jag snålar på dagarna så att jag kan vara hemma till början av 2007, då förhoppningsvis nästa knodd kommer. :) Funderar på att plugga lite hösten -06, därför jag kanske behöver barnomsorg. Är "anti-dagis" så därför vill jag helst ha Ebba hos dagmamma. Men det finns inte här i Älvängen. Jo det finns 2 st, men dom hyr ett hus ihop där dom är. Då försvinner hela idén med dagmamma tycker jag. Jag vill att Ebba ska få vara i en mindre grupp och i hemmiljö. Men ja vi får väl se hur det blir. Kanske vi kan pussla ihop det så att Johan kan vara hemma lite mer då.
Jag hade oxå Kristina... Men nästa gång ska jag nog försöka få Juanita. Kristina är lite "hård" eller hur jag nu ska säga... Jag som är lite mesig av mig vill nog ha nån som är mer "omhändertagande" tror jag. Men visst hon var helt oki!
Kyssen du kan ju lämna meddelande på deras telefonsvarare och be att juanita ska ringa upp. Så har jag tänkt att göra nästa gång. :) Men Kristina är ju absolut ingen häxa! Hon är oxå jättesnäll men kemin stämde inte riktigt mellan oss.
Tänkte åka till Stall Stockedalen och rida nån gång nästa vecka, någon som vill följa med???
Tur att inte jag lider av emetofobi, spydde konstant dom första månaderna när jag var gravid. Jahan är rätt känslig men han fick allt ta hand om både mig och köksgolv ibland. :)
På mig stämde det :) Jag gjorde även "ringtestet". Tror att även det stämde
Åhh GRATTIS MiaB72! :) Åhh va roligt! Då är vi snart mammalediga hela högen. Kul!
Jag kan kolla upp lite ställen om ni vill? Vi är några tjejer från Bröllopstorget som ska ut och rida oxå. Ska vi rida allihopa tillsammans eller ska vi rida själva? Vilka är det som vill följa med?
Vecka 31 är vi i Stockholm och början på v 32 är vi på landet. Men dom här dagarna funkar för mig:
fre 12 aug helst på fm (min födelsedag :))
lör 13 aug
sön 14 aug
mån 15 aug
tis 16 aug inte fm
ons 17 aug inte fm
fre 19 aug
lör 20 aug
sön 21 aug
mån 22 aug
tis 23 aug
ons 24 aug
Hur har ni det? Vilka dagar passar er?