• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • skånetös78

Jag var på Gekås igår och var bland annat ute efter en åkpåse. De hade fler olika sorter men tyvärr var det helt och hållet tomt på alla hyllorna och jag hittade en enda åkpåse kvar för 199:- (mjuk och go i lite vattenavvisande tyg och fodrad med fleece)
    så den köpte jag och jag hoppas verkligen de fyller på hyllorna så att ni som ska dit och vill köpa åkpåse kan göra det!

**Den 6/9 blev jag Fru!**
  • Smultronhjärta
    skånetös78 skrev 2008-09-26 14:43:06 följande:
    Jag var på Gekås igår och var bland annat ute efter en åkpåse. De hade fler olika sorter men tyvärr var det helt och hållet tomt på alla hyllorna och jag hittade en enda åkpåse kvar för 199:- (mjuk och go i lite vattenavvisande tyg och fodrad med fleece)så den köpte jag och jag hoppas verkligen de fyller på hyllorna så att ni som ska dit och vill köpa åkpåse kan göra det!
    Frågade du efter fler?
    **Max Lejon 070227**
  • skånetös78
    Smultronhjärta skrev 2008-09-26 14:46:31 följande:
    Frågade du efter fler?
    Nej det gjorde jag inte eftersom jag tyckte den som fanns verkade helt ok, så den tog jag. Men jag tittade lite på hyllan under dagen men det kom inga fler, jag tror att de är brukar vara väldigt snabba på att fylla på när något är slut så förmodligen väntade de på en ny leverans.
    **Den 6/9 blev jag Fru!**
  • Diana P

Hej tjejer!!hehe tack för alla varningar om att bilen inte komma räcka till!!
    Vi har varit lite "oense" i den frågan, jag hävdar att vi ska hyra släp där nere,för på vissa ställen kan man sedan lämna tillbaka här i stockholm,så slipper man ha släpet med sig ner.
    Men 3 st har har inte familjer, en bor till och med hemma och påstår att de inte kommer handla såååååå mycket.jag är dock osäker..?:-S Men som sagt,man ju verkligen stuva in om man vill,men det som känns tråkigt är om man vill köpa något och sen blir begränsad pga utrymmet i bilen..
    Har tänkt tanken på takbox men känner ingen här som har
    Kl 2 inatt drar vi iaf..

• Smultronhjärta
    Svar på #1305
    Blir det för fullt så finns ju alltid Gekås hemsändning- det är ju en bit från Ullared till närmsta mack där man kan hyra sådana släp (tror jag iaf)
    **Max Lejon 070227**
  • MiaMaa
    esther williams skrev 2008-09-26 11:09:22 följande:
    Hej! Jag är säker på att jag har läst här i tråden tidigare om leksaksjärnväg i trä men hittar det inte nu när jag letar. Är det någon vänlig själ som vet och vill svara på:Brukar det finnas träjärnväg inne?Passar den till Brios system? (För Brios finns väl inte?)Och ungefär vad kan det kosta? Stackars dottern har en ynka startsats hemma från Brio. Tåget kör runt, runt, runt... Vi behöver helt klart påfyllning!
    jag har för ´mig att dom har brios...
  • Leaaa

diana, då får du vinka på oss imorgon för vi kommer. dock så startar vi kl 08...

• Diana P

Leaaa: Självklart!!!Vi räknar vara där klockan 7 typ Hoppas det är rimligt..shit min lista är så lååång,är riktigt förväntansfull.Vad är du mest ute efter att hitta?

• Kina79

Åhh, när jag läser här blir jag sååå sugen!
    I flera år har jag åkt vår + höst, men det blev ingen resa dit i våras så nu har jag abstinens!

Ska dit den 13/10, så det är ju inte så långt kvar. Våra grannar ska dit imorgon *avundsjuk*

Då räknar jag med att jag ska hitta underkläder till hela familjen, vinterkläder till tjejerna + en massa andra saker!

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8