• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • skruttan85

Vad tror ni vana om den 11-12 oktober då?? Är ju ganska långt från alla löningar och sånt, men ändå en helg...

• Tjej 83

har vart där den 23 dec några gånger, inte en enda kotte där inne. så skönt.

syrra o mamma åkte dit idag, de bor nära, men såg kön o vände hem igen..

• pannkakan06

Sitter här förtvivlat och ska åka om 2 veckor. och ALLA stugor är slut! vad gör man, någon som har ett bra tips om vart man kan bo???? har letat på blocket men även där uthyrt! kan ju inte sova i bilen:S

• Tjej 83

ska ni helst sova i ullared?
    inte varberg? falkenberg? extra minisemester då?
    för då finns det mer stugor, vandrahem osv

• Soffis79

Vi åker på onsdag, vad säger ni om der? :)

• Smultronhjärta
    Soffis79 skrev 2008-09-27 21:27:06 följande:
    Vi åker på onsdag, vad säger ni om der? :)
    Ja, det kan ju bara bli bättre än idag Nä men seriöst så tror jag att det funkar toppen!
    **Max Lejon 070227**
  • Leaaa

kom hem för en timme sen...huaaaaaa vilken dag! kön ringlade sig lång utanför men vi kom faktiskt in rätt fort. väl inne så är det proppat med folk!

Vi handlade en första snabb runda innan barnen ville ha lunch, gick ut å lunchade, lastade över allt vi köpt i bilen å så gick vi in igen. Barnen hade då somnat i vagnen å då kunde shoppingen börja på riktigt.

Nu e jag ca 5000:- fattigare min kollega kanske lika mycket om inte mer men kul var det. Åker dok aldrig igen med barn då våra ungar blir så intensiva med varandra och har svårt att va ifrån varandra.

• pannkakan06

Vi vill ju hellst sova i ullared så man har nära o bra. men självklart har du ngt tips så gärna, är intresserad!:)

• Olleiskogen

okej men då förstår jag att ni åkte dit

Smultronhjärta skrev 2008-09-27 20:31:30 följande:
    Japp jag visste ju att det skulle bli mkt men såhär-nope! Vi fick 20mila vänner på besök som prompt skulle dit och det var bara att haka på även om jag och sonen gick ut snabbt
  • Olleiskogen

Det ska ju ligga ett bed and breakfest där i närheten kostar ca 200 kr natten och då ingår ju frukost men jag vet inte vad det heter vet att det är ett vitt hus precis vid vägen någon stans mellan varberg och ullared.
    Hoppas att du kanske kan leta upp det någon stans.

pannkakan06 skrev 2008-09-27 21:19:39 följande:
    Sitter här förtvivlat och ska åka om 2 veckor. och ALLA stugor är slut! vad gör man, någon som har ett bra tips om vart man kan bo???? har letat på blocket men även där uthyrt! kan ju inte sova i bilen:S
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8