• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • ludenben

nån som ska åka 18/10?? ska dit då hade jag tänkt mig.

• Tjej 83
    Folkracetjej skrev 2008-09-26 20:12:17 följande:
    joo de va en hel del folk men ingen kö varken ut eller in! vi var där när dom öppnade. Fick tag i bla overall o regnkläder till barnen o massa små käcka saker!
    kan du visa overallerna i bildtråden?
    jag vill se vad som finns där måste med köpa sånt
  • Tjej 83

Prinsessan Tindra skrev 2008-09-26 20:22:29 följande:

Hej allihop!Jag åker till Ullared för första gången på söndag. Är det någon som kan svara på om de har mycket pysselgrejer, typ Pandurogrejer? Scrapbooking t.ex.
    kusinen jobbar där o ja de har massa saker säger hon.
    men inget som jag hade köpt. (köper mest på nätet)
    men stickers, papper, album o massa mer.

köpte plastfickor där men fick göra ett extra hål själv. men 20kr jämnfört med 59 på nätet hehe
  • Tjej 83
    Tessou skrev 2008-09-26 20:13:37 följande:
    Tjej 83;Vet du vilket datum du/ni åker?Själv ska jag dit den 24e Oktober och räknar redan ner dagarna.. har inte varit där på säkert 15 år!
    nepp vet inte än inte bestämt..

oj vad jag skriver
    (hur gör man för att svara många samtidigt utan att allt blir blått?)
  • DenDär
    Svar på #1324
    måste vara pluskund för det
    är inte det själv så jag vet inte hur man gör
    Tjej 83 skrev 2008-09-26 20:34:09 följande:
    nepp vet inte än inte bestämt..oj vad jag skriver (hur gör man för att svara många samtidigt utan att allt blir blått?)
  • Smultronhjärta

Jaha, vi får långväga besök i helgen och gissa var de vill roa sig imorgon *vi bor ju så nära..*Jag får nästan ångest när jag tänker på hur trångt det troligtvis kommer va på Gekås imorgon!! Jaja, har redan varit där så mycket senaste tiden så jag och sonen kan ju alltid roa oss utanför eller nått-billigt blir det iaf

**Max Lejon 070227**
  • Jazmina

Imorgon åker jag, utan maken och sonen och gissa om jag längtar? Killarna ska vara hemma o mysa och mamma ska shoppa loss ordentligt. Var ju där för lite över en månad sedan men kunde inte tacka nej när päronen frågade om jag ville hänga med. hittade inte allt jag sökte sist. Sonen behöver masssa nya vinterkläder så mkt sånt lär det bli.

• sahlena

Blev lite nervös nyss, satt och räkna ihop dom D-A räkningarna denna månad 30888... skit kul!!
    Ska till Ullared 7:nov och handla men jag funderar starkt på med vilka pengar.. får väl spana efter nån rik snubbe att råna.. nej då. Har sparat lite, men men.. det löser sig väl. Ska åka buss ner i 7 timmar och sen shoppa, man brukar somna fort på kvällen sen. Och sen vara tvär slut i kroppen när man väl är hemma igen men det brukar det vara värt. "semester" från karl och barn i två dar.

• Leaaa

Då får vi vinka till varandra...ska ju sova jag för vi ska upp tidigt men det går inte

• Mollymajs

Även ja är hemkommen, upp packad och fattig men har haft en bra dag Men ja skulle inte rekomendera att åka buss i 3½ timma och sedan gå o handla från 8-14 för att sitta 3½ timma i buss igen i v 37 för kan lova att ja har inte haft det minsta svullna ben innan men nu är de enorma Men visst ja är envis och det va ju värt allt fint vi fick hem

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8