• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • sahlena
    Svar på #1331
    Stödstrumpor... vilken bra idé, den snor jag direkt, har aldrig tänkt på det. Man är ju alltid helt slut i fötter och ben efter en tripp dit. Ska skriva upp det på min att ta med lista..Tack för tipset!!
  • Olleiskogen

Vilken tur att vi var där igår istället för idag då Nu blev jag glad, svärmor som klagade i går på att det var mycket folk detta ska jag beräätta för henne, igår komm vi dit vid 10.30 ca och då var det ingen kö å inte häller de gånger som vi gick ut och tog luft och inte när vi gick där ifrån vid 18-tiden.

Smultronhjärta skrev 2008-09-27 18:21:44 följande:
    Jag har varit en sväng i Ullared och har bara en sak att säga FY F*N vad folk!! Det var kö in från 9 (enligt skobutiken) till 13 då jag kom dit..Gick eller rättare sagt trängde mig in en sväng, tvingade mig till leksakerna-köpte en Fisher Price grej (fanns MASSOR) och ytterst lite annat sen pallade jag inte mer och gick ut. Har nog aldrig sett så mkt av butikerna som ligger runtomkring som idag,fick vänta på sällskapet i en evighet och blev fattig tack vare skobutikerna istället De stackarna som var där för första gången idag kommer nog ha delade åsikter om hur kul Gekås är
  • Smultronhjärta
    Olleiskogen skrev 2008-09-27 19:38:51 följande:
    Vilken tur att vi var där igår istället för idag då Nu blev jag glad, svärmor som klagade i går på att det var mycket folk detta ska jag beräätta för henne, igår komm vi dit vid 10.30 ca och då var det ingen kö å inte häller de gånger som vi gick ut och tog luft och inte när vi gick där ifrån vid 18-tiden.
    Jaaa var glad- Gekås var hell on earth idag- jag gick och svor över alla som parkerar sina vagnar här och där (läs i vägen) så att ingen kommer fram överhuvudtaget, höll på att dö över alla armhålor jag nästan fick näsan i och framförallt vad jag som bor tremildärifrånkanåkaditnärjagvill- avstånd gjorde där idag!
    **Max Lejon 070227**
  • Olleiskogen
    Svar på #1353
    Hahahah
    Jag förstår att du är irriterad, det var lite så igår men inte alls så som det var för dig.
    Men varför var du där just idag när du bor så nära? Jag menar det e ju löne helg och det vet ju alla.
  • Smultronhjärta
    Olleiskogen skrev 2008-09-27 20:13:15 följande:
    Svar på #1353Hahahah Jag förstår att du är irriterad, det var lite så igår men inte alls så som det var för dig. Men varför var du där just idag när du bor så nära? Jag menar det e ju löne helg och det vet ju alla.
    Japp jag visste ju att det skulle bli mkt men såhär-nope! Vi fick 20mila vänner på besök som prompt skulle dit och det var bara att haka på även om jag och sonen gick ut snabbt
    **Max Lejon 070227**
  • menta

Är det någon som vet om det har varit mycket folk på söndagarna? Funderar på att sticka dit i morgon. Måste man vara där när de öppnar eller vad tror ni?

• Fannsan

Ni som är vana gekås-shoppare.. hur mycket folk tror ni det är en vardag i början på dec?

• tjenixen
    Fannsan skrev 2008-09-27 20:36:42 följande:
    Ni som är vana gekås-shoppare.. hur mycket folk tror ni det är en vardag i början på dec?
    December är väl den månad om någon som det är massvis med folk jämt känns det som. Alla vill göra fynd till jul:)
  • Smultronhjärta
    Fannsan skrev 2008-09-27 20:36:42 följande:
    Jag tror att det faktiskt är bättre än en vardag i november- alltför många vill vara ute i god tid och det resulterar i alla på samma gång Åk en tisdag eller onsdag så ska det nog gå bra
    **Max Lejon 070227**
  • JoPoAnWi

funderar också på att åka dit imorgon . Kanske blir tokmycket folk då okså?!

Mamma till 4 underbara pojkar
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8