• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • BF081206

Det blir i morgon vi åker i stället...Åh vad jag ska shoppa=)

• Leaaa

Diana, jag ska se efter lite extra kläder till min son som han ska ha hos sin dagmamma. Dessa kläder används sällan bara vid behov så jag vill liskom inte handla några dyra plagg.

Sen vill jag förnya i badrummet så en del dit, lite nya påslakan ska det också bli, en ny stavmixer har jag också tänkt å köpa, sen lite underkläder till sonen och maken. Leksaker och lite födelsedagspresenter. Vi ska på flera kalas i oktober/november så jag tänkte passa på.

• ÄlskarMina

hihi..nu är jag hemkommen från gekås- 3500kr fattigare. Men oj vad grejor jag fick! Ska lägga upp sen ikväll lite bilder

• Diana P

Älskarnova: Jaaa snälla bilder vill vi ha!!Vi drar ju imorrn!! Vad tyckte du det fanns bäst utbud utav?Ska kolla kläder till mig och två barn i storlek 86&104 Hade dom mycket jackor till vuxen?

• Tjej 83

va det mylet folk där idag?

jaa skoj lite bilder.. ska dit om säkert 1 mån... länge

• Folkracetjej

joo de va en hel del folk men ingen kö varken ut eller in! vi var där när dom öppnade. Fick tag i bla overall o regnkläder till barnen o massa små käcka saker!

• Tessou

Tjej 83;
    Vet du vilket datum du/ni åker?
    Själv ska jag dit den 24e Oktober och räknar redan ner dagarna.. har inte varit där på säkert 15 år!

• Tjej 83

Diana P skrev 2008-09-26 16:15:20 följande:

Leaaa: Självklart!!!Vi räknar vara där klockan 7 typ Hoppas det är rimligt..shit min lista är så lååång,är riktigt förväntansfull.Vad är du mest ute efter att hitta?
    när ja läste att du hade en lååång lista kom ja på att i en gekås tråd fööra året så va det en som fota sitt kvitto o visa.
    den hängde på kylskåpet o va la 1 meter eller så.. shit
    aldrig sett eller handlat så mycket själv hehe
  • Prinsessan Tindra

Hej allihop!
    Jag åker till Ullared för första gången på söndag. Är det någon som kan svara på om de har mycket pysselgrejer, typ Pandurogrejer? Scrapbooking t.ex.

• Urpan

Jag ska dit nästa helg....jippie!!!

Är det nån som vet om det finns Ben 10 leksaker där?
    (Ben 10 är ett barnprogram på Cartoon Network)

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8