• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • firepuzz

gekås kortet är ett vanligt kreditkort man betalar månaden efter alltså.. men nu kring jul så brukar det vara 3 månaders räntefritt men vet ej om dom kommer ha det detta år.. och man kan ta ut i utttagsautomaterna...

• This is me
    firepuzz skrev 2008-09-29 11:35:13 följande:
    dom jag har kört från galsögponaffären i ullared alltså som beställt därifrån är alla nöjda..någon som har koll på hårda resväskor i liten större modell=
    Köpte en hård resväska på Ullared för nåt år sedan. Modell större med kodlås för 499:-.

Snart bara 1 VECKA kvar för mig... Tjohoo
  • Nelly78

Någon som har köpt julsaker nyligen? Och har bild och vet lite priser? Typ den stjärnan som står på träfot.

• Lajsa82

nelly: Köpte förra året en stjärna på fot som kostade 99:- Här hemma kostade den 249;- eller om det var 299:- har foten kvar med en lampskärm på just nu, så snyggt

• Plutten2
    Svar på #1411
    Jag har inte läst igenom alla inlägg så jag är inte säker på om du fick svar på din fråga. Jag köpte amnings-BHar i 75 E där i vintras. Hade velat haft stl 70 men det hade de inte.
  • Trollbarn i Skogen

Vad kostar Vinterjackor och Termobyxor till 1-2åringar ca strl: 80-90!

Och vad koster overaller i samma storlek?

• MiaMaa
    Wildis81 skrev 2008-09-29 10:51:48 följande:
    Finns det hello kitty kläder och leksaker??
    finns en del hello kitty...jag har en barnvagn med det på ..finns även lite leksaker
  • Pigelinen

ihhh sitter och fyller på inköpslistan inför torsdagens resa. Tänkte försöka köpa julklapparna till alla barnen nu denna resa. Förslag på saker jag kan köpa mottagis gärna...

Kille 8år, MYCKET aktiv men en tänkande pojke.
    Kille 2½år, lite sen i utvecklingen och mammig.
    Tjej 7år vuxen tjej som inte vill vara barnslig.
    Tjej 6 år (gillar hästar och prinsessor)
    Tjej 3år (till henne ska vi dessutom ha födelsedagspresent då hon fyller i december) aktiv och framåt tjej som gillar bäbisar och prinsessor.

Sen behöver jag tips på julklappar till mina föräldrar, vi brukar bara köpa något litet till dem för några hundra, och då köper vi oftast något till dem tillsammans.

Tips till 88årig mormor som har allt

Tips till 70 årig dam som är änka och också har det mesta. En riktig husmor som syltar och saftar och har alla bra hushållstips.

Och framförallt tips på vad jag ska köpa till min man, 33år.

• Alexa
    Wildis81 skrev 2008-09-29 10:51:48 följande:
    Finns det hello kitty kläder och leksaker??
    Jag såg aldrig några kläder men små Hello Kitty hus med gubbar fanns det.. 99:- st.. Fanns 2 st olika..
  • Tildas o Skrutts mamma

Hej, jag hoppar oxå in här.
    Jag o kompisen åker på torsdag utan män o barn.

Finns det inne skor till barn (5 & 3 år)?
    Har dom plockat fram lucialinnen?
    Hur är sortimentet på kläder i större storlekar?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8