• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • sarahl

Hemkommen ca 6000:- fattigare. Men vinterkläder och stor påfyllnad av kläder till 4 barn och 2 vuxna. samt massa annat. Men oj vad skoj vi hade, mannen och jag. Tyvärr blev vi så trötta på slutet och massa folk så vi fick inte med oss så mycket julklappar som vi önskat, men jaja det får gå. Kanske hinner en tripp till innan jul

• mrseriksson

hej hej...

Ridkläder till 6 åringar finns det ??
    Shettis prylar...täcken...shabrak...??
    Åker inte fören den 2/11 med har redan shoppinglista klar..

• Lingonflickan

sarahl. Ja hur i all världen kommer det sig att det rinner iväg så? Jag fattar inte, mkt billigt och ändå ...

• Ängelii
    Svar på #1433
    Vad jag har sett när jag är där, har de ridkläder i de flesta storlekar och även saker till mindre hästar, har dock inte kollat om det finns just till shettis. Vi köpte till B-ponny i alla fall...
  • Pigelinen

har också hört att RS går i cyklar och iår ska vara ett bättre år. Vi bor dock en bit ifrån så att lämns lillan hemme går inte pga amning. Sen tror jag att om man har otur så kan RS finnas var som helst, tyvärr kan vi inte skydda våra små från allt. Men självklart låter jag INGEN somjag inte känner TA eller andas på lillan. Hon kommer att ligga i sin vagn vilket gör att hon ligger mer skyddad i där och så väljer vi en dag som vi TROR är lite mindre folk. Blir det för jobbigt så går vi ut och skiter i handlingen denna gången, vi är dessutom flera som åker så jag får väl ställa kundvagnen och gå ut så får mina kompisar komma och byta av mig när de är klara..

• Folkracetjej

Grymt sa grisen jag tror du har rätt det är klart man inte vill att dom ska drabbas av något virus men vissa saker kan man inte skydda sig emot och det förkommer ju på bussen i lilla mataffären på hörnet( dit man går när man inte orkar gå längre för man e sjuk) i stora mataffären, på jobbet hos syskonens dagis, Mammas jobb ja det kommer finnas överallt visst det är mycket folk på gekås och risken ökar men som sagt allt kan man inte undvika. Min var lite förra året när vi åkte ner.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8