• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Pigelinen
    Folkracetjej skrev 2008-09-29 10:41:09 följande:
    Grymt sa grisen jag tror du har rätt det är klart man inte vill att dom ska drabbas av något virus men vissa saker kan man inte skydda sig emot och det förkommer ju på bussen i lilla mataffären på hörnet( dit man går när man inte orkar gå längre för man e sjuk) i stora mataffären, på jobbet hos syskonens dagis, Mammas jobb ja det kommer finnas överallt visst det är mycket folk på gekås och risken ökar men som sagt allt kan man inte undvika. Min var lite förra året när vi åkte ner.
    tack, vi delar precis samma åsikt!
  • lella77

min son fick rs i vintras och vi var inte ute vid några stroa folksamlingar. Har de syskon så kan de lätt få det på dagis. Det var ett stort rs år förra vintern så den här blir mild sa de på sjukhuset. sen så är det väl lite tidigt än, kom inte förrän vid jul förra året.

• Wildis81

Finns det hello kitty kläder och leksaker??

• Pigelinen
    lella77 skrev 2008-09-29 10:51:36 följande:
    min son fick rs i vintras och vi var inte ute vid några stroa folksamlingar. Har de syskon så kan de lätt få det på dagis. Det var ett stort rs år förra vintern så den här blir mild sa de på sjukhuset. sen så är det väl lite tidigt än, kom inte förrän vid jul förra året.
    aj stackare, har också hört att det kommer längre fram till jul. Vi har bara ett barn men min bästa vän har två barn som vi träffar dagligen.
  • oskarzakknikkis mamma
    Twid skrev 2008-09-28 23:54:47 följande:
    hej svänger in här! kanon bra tråd! Är det någon som har det här ullaredskortet?det är tydligen som ett mastercard? hur funkar det igentligen? är det inte "farligt" att ha ett sådant "handla nu betalasen"!? om det sämmer som det står så är det ju ganska sjyssta erbjudanden om man tankar på preem och sånan saker. men ingen årsavgift? och inga räntor? det känns så lurt på något sätt..ska åka ner på onsdag för att shoppa loss! Har dom fått in några julsaker än?hoppas att man kan hitta alla julklappar redan nu så att man slipper hela jul panik-shoppingen sen veckan innan jul! samma varor lägre priser lixom! helt kanon!snacka om att man är galen igentligen:P sitta i en bil 5 timmar för att sen shoppa och sen sitta och ruska 5 timmar i bilen igen! haha! men va tusan det är det värt!
    TJOOOOOOOOOOO MIN DARLING!! på onsdag drar vi bara tjejer.. ska bli sjuuukt kul!!
  • Mikah

Min svåger har och han var nöjd med dem. Han fick dem hemskickade eftersom dem inte hann bli klara under dagen.

lella77 skrev 2008-09-29 10:38:26 följande:
    nån som köpt glasögon på glasögonfabriken i ullared?
  • Smultronhjärta
    lella77 skrev 2008-09-29 10:38:26 följande:
    nån som köpt glasögon på glasögonfabriken i ullared?
    Min pappa har och ska reklamera dem nu i kommande veckan, slipningen gick nog lite väl snabbt så han ser alla runda grejer som ovalaFundersam
    **Max Lejon 070227**
  • firepuzz

dom jag har kört från galsögponaffären i ullared alltså som beställt därifrån är alla nöjda..

någon som har koll på hårda resväskor i liten större modell=

• Twid
    Tjej 83 skrev 2008-09-29 07:41:48 följande:
    vet inget om kortet skulle aldrig skaffa det. har man inga pengar ska man inte handla då får man ju vänta.julsaker har funnits länge.jo klart du kan köpa julklappar redan nu. det ville jag i oktober men sambon sa vi kan åka tillbaka i dec hmm..
    det var ju inte direkt det jag syftade på, självklart handlar man inte om man inte har några pengar det är lixom en oskriven regel. jag undrar hur det funkar. om det fungerade som ett vanligt mastercard att man sätter in pengarar på det och sen handlar för stålarna man har på kortet.. sen får man bonusar och grejjer..eller om det bara är ett handla nu betala sen kort.

jag är nämligen emot "kredit kort" men det låter ju onekligen som ett ganska bra kort om det går att sätta in pengar och hande för dom stålarna man har. bonus på allt och rabbaterad bensin och sånt. inga årsavgifter funkar i hela världen.. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

okej nice att julen kommit till gekås! har precis köpt hus, och inser att det kommer bli fjantigt lite julsaker i år! och julgardinerna kommer defenitift inte räcka till till alla fönster!

kommer defenitift att hakar på det ultimata tipset nån skrev här i tråden att ta inredningen och den svängen först och sen gå "bakofram"!! helt kanon! varför har inte jag kommit på det för? snacka om att jag kunde ha sluppit stressen vid inredningen dom gånger jag åkt förut!! uhh va taggad jag är nu!
  • Tjej 83
    Twid skrev 2008-09-29 12:11:27 följande:
    det var ju inte direkt det jag syftade på, självklart handlar man inte om man inte har några pengar det är lixom en oskriven regel. jag undrar hur det funkar. om det fungerade som ett vanligt mastercard att man sätter in pengarar på det och sen handlar för stålarna man har på kortet.. sen får man bonusar och grejjer..eller om det bara är ett handla nu betala sen kort.jag är nämligen emot "kredit kort" men det låter ju onekligen som ett ganska bra kort om det går att sätta in pengar och hande för dom stålarna man har. bonus på allt och rabbaterad bensin och sånt. inga årsavgifter funkar i hela världen.. -------------------------------------------------- --------------------------------------------------okej nice att julen kommit till gekås! har precis köpt hus, och inser att det kommer bli fjantigt lite julsaker i år! och julgardinerna kommer defenitift inte räcka till till alla fönster!kommer defenitift att hakar på det ultimata tipset nån skrev här i tråden att ta inredningen och den svängen först och sen gå "bakofram"!! helt kanon! varför har inte jag kommit på det för? snacka om att jag kunde ha sluppit stressen vid inredningen dom gånger jag åkt förut!! uhh va taggad jag är nu! ! 
    har du läst på gekas.se ?
    fattade det som att man handlar på kredit o betalar månaden efter.
    men så står det gör uttag, o det kan man la inte om det inte är pengar på kortet?
    eller går det om det är på kredit?
    (har inga kreditkort så ja vet inte hur det funkar)

annars är det nog bara handla på kredit o bet nästa mån.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8