Tjej 83 skrev 2008-09-29 07:41:48 följande:
vet inget om kortet skulle aldrig skaffa det. har man inga pengar ska man inte handla då får man ju vänta.julsaker har funnits lä
nge.jo klart du kan köpa julklappar redan nu. det ville jag i oktober men sambon sa vi kan åka tillbaka i dec hmm..
det var ju inte direkt det jag syftade på, självklart handlar man inte om man inte har några pengar det är lixom en oskriven regel. jag undrar hur det funkar. om det fungerade som ett vanligt mastercard att man sätter in pengarar på det och sen handlar för stålarna man har på kortet.. sen får man bonusar och grejjer..eller om det bara är ett handla nu betala sen kort.
jag är nämligen emot "kredit kort" men det låter ju onekligen som ett ganska bra kort
om det går att sätta in pengar och hande för dom stålarna man har. bonus på allt och rabbaterad bensin och sånt. inga årsavgifter funkar i hela världen..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
okej nice att julen kommit till gekås! har precis köpt hus, och inser att det kommer bli fjantigt lite julsaker i år! och julgardinerna kommer defenitift inte räcka till till alla fönster!
kommer defenitift att hakar på det ultimata tipset nån skrev här i tråden att ta inredningen och den svängen först och sen gå "bakofram"!! helt kanon! varför har inte jag kommit på det för? snacka om att jag kunde ha sluppit stressen vid inredningen dom gånger jag åkt förut!! uhh va taggad jag är nu!

!