• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MissKaos
    InHeaven skrev 2008-10-02 12:13:12 följande:
    vi har amningbhar iaf.. priset kommer jag inte ihåg.. tror att det kanske är runt 50 kr.. eller 70.. nu blev jag osäker, men det är billigare iaf
    ..Så sant! Personeln är ALLTID kalastrevliga och hjälpsamma! Hälsa dina kollegor att ni är MINST lika service minded som personaln på NK! Tom varit personal somhar kutat ut och kolat om en viss vara finns i "min" strl på lagret -med tanke på volymer och typ av butik tycker jagd et är fantastiskt att man ger sån service. OCH med ett LEENDE!
    (¯`°?.¸ ღ♥ *gäspar* ♥ღ¸.?°¯)
  • Hallonfrossa
    saaandra86 skrev 2008-10-02 13:33:04 följande:
    Ska åka till Ullared på lördag. Längtar så!!!
    jag ska med til ullared på lördag! hoppas inte det e för mycket folk!
    kompisen var där förra veckan och det var så mycket folk att man inte kom fram till provrummen tack vare all kö!
    Nu e hon här MOLLY 071123, syskon väntas i april -09
  • MiniMie

vi åker nästan jämt flera dagar.. då brukar vi skippa provningen, och göra den i stugan iställe.. och sedan lämna igen de som inte passar eller byta storlek dagen efter. brukar fungera fint =)=)

• fritzie76

Prova orkar jag inte ens att tänka på på lördag...jag ska i och för sig inte köpa några kläder till mig själv, blir till barnen.

Jag tror att det blir MYCKET folk på lördag, nästan så att jag ångrar att vi ska dit...

• JoPoAnWi

Är det lika mycket folk på söndagana som på lördagarna?

Mamma till 4 underbara pojkar
  • WiBa

Lapskojs:
    Vart hittade du sprakskyddet till bilen? E de vid bil grejer eller???

Å dörrstopparna, finns de fler säkerhetsgrejer å isf vart??

Ska dit nu på lördag å håller på med en lång lista

• Småbarnsliv

Jag ska också dit på lördag & hoppas att vi ska vara där runt de öppnar.. Åker hemifrån vid 05

•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•Simon030505, Hanna 051127 & Elias 070917•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•
  • Dame72

Tror ni nu på måndag är en ok dag att komma till Ullared?

**Skaffa PLUS om du ska tävla**
  • Lapskojs
    WiBa skrev 2008-10-02 14:32:54 följande:
    Lapskojs:Vart hittade du sprakskyddet till bilen? E de vid bil grejer eller???Å dörrstopparna, finns de fler säkerhetsgrejer å isf vart?? Ska dit nu på lördag å håller på med en lång lista
    Både sparkskyddet och dörrstopparna finns bredvid babyleksakerna, inne i en liten "alkov". Där finns också sulkys, åkpåsar, hjulskydd mm. Jag köpte även hörnskydd och det finns säkert fler säkerhetsartiklar som jag inte la märke till just då. Alkoven ligger strax till höger om "F8" på kartan: www.gekas.se/pdf/oversikt_a4.pdf
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8