• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • InHeaven

jag kan ju säga att man gör av med en hel del pengar när man är där trots att det är billigt... Jag hade en kund i tisdags som handlade för drygt 10.500 men det flesta handlar för ca 4000:-

• kattengustav

Hur lyckas man få ner varor för det i vagnen? Fast det är klart det är ju många som har fler en en vagn och sen kanske det var tv aparater och sånt.
    Vet du vad Wii spelet kostar hos er?

InHeaven skrev 2008-10-02 17:25:18 följande:
    jag kan ju säga att man gör av med en hel del pengar när man är där trots att det är billigt... Jag hade en kund i tisdags som handlade för drygt 10.500 men det flesta handlar för ca 4000:-
  • InHeaven
    kattengustav skrev 2008-10-02 17:31:26 följande:
    Hur lyckas man få ner varor för det i vagnen? Fast det är klart det är ju många som har fler en en vagn och sen kanske det var tv aparater och sånt.Vet du vad Wii spelet kostar hos er?
    De hade två vagnar och handlade flera saker lika... Nej jag har ingen koll på spelen över huvud taget. är dålig på priser faktiskt..
  • MiniMie

vi köpte en tv med inbyggd dvd i till sonen i julklapp från oss förra året.. inte så skoj att få som nästan 3åring.. men praktiskt för oss att han hade en egen. den kostade 2000:- var en va dom billigaste på hela marknaden då. vi ringde hem och bad min bror kolla upp priser över nätet och ingen affär sålde just de märket den modellen billigare än gekås. =)

Den gången slutade våran nota som högst... 10 000:-!!! Och då var de i november..och vi köpte juklappar till både min och sambons familj..med syskon och syskonbarn och allt vad de nu är..utöver att vi handlade massa vinterkläder oxå till sonen..i fler uppsättningar. Hade aldrig haft råd att köpa så mycke julklpappar till våran stora släkt om vi itne åkt till ullared..Jag tycker nog vi alltid fått mycke för pengarna!

• MiniMie

...nu sist vi var ner.. i maj, inhandlade vi massa bebisprylar. noten belv betydligt billigare då vi inte skulle ha massa pressenter och julklappar och sånt.. utan bara lite sommar kläder..inredningsprylar och som sagt..bebissaker.
    Tycker tyvärr utbudet av dom minsta storlekarna inte är så där jätte bra.. men..sånt man får ta.
    Fick allafall tag i ett bamses babygym för 300:- billigare än de kostar i vanlig butik. Och massa andra tillbehör till kommande bebis.

nu väntar vi bara på att han vill ut.. vilken dag som hellst är de dax.. sedan åker vi enr för julklappshandling igen den 6dec.

• WiBa
    Svar på #1670
    oki tack! Vet precis vart du menar!
  • h81

har dom såna där kassar som på ikea typ som man kan låna?? *ska ju åka bussresa o måste vara effektiv=ingen kundvagn hehe*

• hib58

Hej
    Ett tips är att Ni åker till Ge-Kås i Ullared en måndag eller tisdag. Mer lagom med folk.
    Och nu har jag inte kollat , men jag tror inte det är så många av de andra affärerna i Ullared som är öppna. Jo kanske Netonnet. Men det kan Ni ju ringa runt och kolla.

• h81
    keno skrev 2008-10-02 10:50:11 följande:
    En dum fråga kanske.Jag köpte en sån 3 i 1 jacka sist till mig. Har inte använt den än, men tittade på den i morse innan jag gick iväg till jobbet. Ska innerjackan i fleece sitta ut och in, alltså att man har utsidan mot kroppen?Verkar knäppt tycker jag att slita på utsidan av fleecejackan. Men eftersom hällorna att fästa ihop jackorna med satt så så antar jag att det är rätt. Tänkte att kanske någon provat just min jacka innan mig och satt tillbaka fleecen fel?
    ..så är det även på pop:s jackor.... så det ska nog vara så
  • smulan 75

Någon som vet vad bävernylon overaller kostar? Helst i st 98/104 gärna killfärger.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8