• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-03 07:36:45 följande:
    www.fisher-price.com/se/infanttoys/product.as...
    Den kostar 269:- på Gekås
    Denna finns oxå för 369:-
    http://www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price_Learning_Laughtop
    Och denna finns för 139:- tror jag det var..
    http://www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price%2C_Farmers_says
    Och denna
    http://www.lekmer.se/leksaker/B%E4rselar/Fisher-Price%2C_baby-b%E4rsele
    Sen fanns det massa Little People och Fisher Price för bebisar, laugh and learn klocka, mobiltelefon m.m.
    **Max Lejon 070227**
  • Jenny N

Jo, jag brukar undvika helger, men nu så får man anpassa sig lite om man ska åka buss.
    Jepp ska trängas i kön

• InHeaven
    Jenny N skrev 2008-10-03 07:41:23 följande:
    Jo, jag brukar undvika helger, men nu så får man anpassa sig lite om man ska åka buss.Jepp ska trängas i kön
    haha :) Då får du allt komma till min kassa och betala :D
  • lyckligmamma
    InHeaven skrev 2008-10-03 07:36:43 följande:
    Man kan inte garantera att allting ska vara helt då det finns trasiga saker i alla affärer, tänker inte stå på gekås sida bara för att jag jobbar där men det är sånt som händer tyvärr och mycket av skadegörelserna kommer tyvärr från kunderna själv när man plockar och ställer tillbaka och så vidare... Men det går jätte bra att skicka tillbaka och man får alltid pengarna tillbaka...
    Ja i en sån stor affär så blir det mer skadegörelse. Jag köper mest grejer jag känner igen, som fisher price o sånt, i kartong, som ingen har pillat på
  • lyckligmamma
    Smultronhjärta skrev 2008-10-03 07:40:46 följande:
    Den kostar 269:- på GekåsDenna finns oxå för 369:-www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price_L...Och denna finns för 139:- tror jag det var..www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price%2...Och dennawww.lekmer.se/leksaker/B%E4rselar/Fisher-Pric...Sen fanns det massa Little People och Fisher Price för bebisar, laugh and learn klocka, mobiltelefon m.m.
    Ja, men nu är hon ingen baby längre, 2 år o 8 månader.... Jag funderar på de där emma dockorna, som sjunger björnen sover, finns de på ullared? de kostar mellan 5-600 i västerås....
    Finns de andra dockor som sjunger o pratar, kissar i potta osv?

hunden var ganska dyr förra året, tror den kostade mellan 349-400 i västerås
  • Jenny N

nähä,blir kanske ingen resa för oss, fick precis mail från researrangören, de vet inte om de kan genomföra resan då det är för få personer som bokat. Får besked på måndag.
    Håll tummarna för att massa personer bokar nu i helgen!!

• fritzie76

Om man ska till Ullared på lördag och kommer 8-halv 9, är det risk att där är fullt då? Lite orolig för det....

• lyckligmamma
    Smultronhjärta skrev 2008-10-03 07:40:46 följande:
    Den kostar 269:- på GekåsDenna finns oxå för 369:-www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price_L...Och denna finns för 139:- tror jag det var..www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price%2...Och dennawww.lekmer.se/leksaker/B%E4rselar/Fisher-Pric...Sen fanns det massa Little People och Fisher Price för bebisar, laugh and learn klocka, mobiltelefon m.m.
    Oj ,de har bra saker på ullared

parfym, finns sånt?
    Hm, jag antar att ullared inte får sälja kopior, eftersom det är förbjudet o sälja vidare???

Jag åker buss. är lite rädd att min saker ska råka försvinna, tappa osv. vad rekommenderar ni att packa i?
  • Smultronhjärta
    lyckligmamma skrev 2008-10-03 07:46:56 följande:
    Ja, men nu är hon ingen baby längre, 2 år o 8 månader.... Jag funderar på de där emma dockorna, som sjunger björnen sover, finns de på ullared? de kostar mellan 5-600 i västerås....Finns de andra dockor som sjunger o pratar, kissar i potta osv?hunden var ganska dyr förra året, tror den kostade mellan 349-400 i västerås
    Jag har noll koll på docksortimentet tyvärr men Fisher Price har jag bättre koll på
    Laugh and learn datorn, klockan och telefonen är ju för äldre barn så de kanske skulle passa dottern din
    **Max Lejon 070227**
  • lyckligmamma

Jenny N skrev 2008-10-03 07:48:31 följande:

nähä,blir kanske ingen resa för oss, fick precis mail från researrangören, de vet inte om de kan genomföra resan då det är för få personer som bokat. Får besked på måndag.Håll tummarna för att massa personer bokar nu i helgen!!
    synd att du inte bor i västerås... här kostar det 100 kr att åka med buss fram o tillbaka till ullared
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8