• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • h81

nu ska jag gå o lägga mig så jag kommer en dag närmare avfärd man är ju som ett barn som räknar ner till julafton; skriver listor o är förväntansfulla.. är vi galna????

• Dame72

När ska ni dit?
    Jag åker på måndag!

**Skaffa PLUS om du ska tävla**
  • Smultronhjärta
    Yezzica skrev 2008-10-02 20:45:23 följande:
    Hej har startat ett eget inlägg där jag fråga om leksaker på ullared, men då kan jag ju lika gärna fråga här :) Jag är ute efter ett bilgarage med 2plan och hiss.En trehjuls sparkcykel.Släp till bobby car.Nån som vet om det finns?Eller andra roliga tips på bilar och lastbilar mm till en 2årig kille?Gärna bilder om det finns:)
    Detta garaget köpte vi för 349:-
    http://www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price_Garage
    **Max Lejon 070227**
  • lyckligmamma
    Smultronhjärta skrev 2008-10-03 07:30:09 följande:
    Detta garaget köpte vi för 349:-www.lekmer.se/leksaker/Babylek/Fisher-Price_G...
    Det var något billigare jag köpte en lek o lär valp förra året som dottern älskar. den var med ett par hundra kr billigare där, fisher price
  • hib58

Hej igen SÅg i mitt inlägg #1688 att det nog blev lite fel. Jag menade naturligtvis att de övriga butiker i Ullared kanske inte har öppet på söndagar.Det kan vara så att det bara är Ge-Kås, Sko-Boo (kanske) och Netonnet. Men det kan Ni ju kolla

• Smultronhjärta
    Nimsy skrev 2008-10-02 22:25:21 följande:
    hehe.. en undran bara sådär... Har läst några sidor tillbaka o inte nå neg om Gekås. Kanon.Men allvarligt? Ingen som fått med sig nå hem som ni blitt arga/besvikna osv över ?? Jag har varit där tre gånger... (alltså jag gillar stället =)Men har alltid fått med mig defekta saker hem typ. första gången var det saker t tösen som vart galet, köpte ett princess tält bl a.. Men på den fattades det två viktiga saker på i själva anordningen så det gick inte ens att få upp ????köpte en hängande lampa o sladden var 40 cm?? räckte ju knappt till o hänga upp den =)Sen köpte jag bambinos nappar o det visa sig att ett av paketen jag köpte(köpte 3 paket) så var napparna 1 cm kortare än dem man typ köper hemma i nån butik  ??hehe.. men ska väl dit igen nån gång här framöver ...
    Köper faktiskt sällan något som jag har blivit missnöjd med- å andra sidan köper jag nästan bara kända märken på Gekås och inte de okända för att de är lite billigare. Sen vänder jag upp och ner och kollar av grejerna innan de hamnar i min vagn, tar gärna förpackningen längre in osv.. Men om något inte skulle va okej så har jag ju bara 3 mil ditFlört
    **Max Lejon 070227**
  • InHeaven

Man kan inte garantera att allting ska vara helt då det finns trasiga saker i alla affärer, tänker inte stå på gekås sida bara för att jag jobbar där men det är sånt som händer tyvärr och mycket av skadegörelserna kommer tyvärr från kunderna själv när man plockar och ställer tillbaka och så vidare... Men det går jätte bra att skicka tillbaka och man får alltid pengarna tillbaka...

• Jenny N

Gjorde en egen tråd, men kom sen på att jag kan ju fråga här hos er inbitna

Någon här som tagit en bussresa till Ullared? Hur tycker ni det funkar? 

Vi har bokat in oss på en buss nästa lördag, man åker vid midnatt från Sthlm och är tillbaka vid 23 tiden samma dag. Alltså i Ullared från 7-16 ungefär.

Blir det för lite tid?

Tidigare har vi alltid tagit bilen och sovit där så vi haft 2 shoppingdagar, men det blir så mycket billigare för oss med en bussresa, bara 375:-/person.

Brukar de ha någon gräns på hur mycket man får ta med sig ombord?

• InHeaven
    Jenny N skrev 2008-10-03 07:36:43 följande:
    Gjorde en egen tråd, men kom sen på att jag kan ju fråga här hos er inbitna Någon här som tagit en bussresa till Ullared? Hur tycker ni det funkar? Vi har bokat in oss på en buss nästa lördag, man åker vid midnatt från Sthlm och är tillbaka vid 23 tiden samma dag. Alltså i Ullared från 7-16 ungefär.Blir det för lite tid?Tidigare har vi alltid tagit bilen och sovit där så vi haft 2 shoppingdagar, men det blir så mycket billigare för oss med en bussresa, bara 375:-/person.Brukar de ha någon gräns på hur mycket man får ta med sig ombord?
    Lite tid tycker dock inte jag att det är... iof kommer det vara knökat med folk den dagen eftersom det är lördag och på så sätt svårare att se vad man ska ha och komma fram.. Men tiden ska ni absolut klara er på.. vi öppnar ju 7 så det är bara att försöka vara först i kön ;)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8