• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • vickis75
    Dame72 skrev 2008-10-05 16:22:45 följande:
    Oj oj oj...men jag har hört att måndagar kan vara ganska ok? Räknar med att vara där vid 8.30-9 nångång. Ska bli spännande...listan är låååång. Osså in på netonnet och få ett kamerastativ, för det har dom väl knappast inne på Gekås?
    Förra måndagen var nån arbetskamrat till mamma där - och det var det värsta de varit med om.

Jaja, hoppas ALLA var där förra måndagen och igår och idag, så ni får det luuugnt imorgon.

Har inte kollat efter kamerastativ inne på Gekås, men tror det är bättre att kika på NetOnNet iaf.

Jag köpte en noppabortmaskin.
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • dino77

Emmy o nellie: Vet du vad priserna ligger på ungefär när det gäller tex lego o åkpåsar?

• pannkakan06

Hejsan på er!

På torsdag smäller det då blir det resa till ullared!

Jag vill fråga er om deras overaller, jag är inne på att köpa POP eller didriksson eller ngt sådant som vinteroverall. men ni som köpt ullareds overaller hur håller dom en vinter?
    Någon som vet om det finns ngt bra vinterjacka?

:)

• lyckligmamma
    pannkakan06 skrev 2008-10-05 19:27:20 följande:
    Hejsan på er!På torsdag smäller det då blir det resa till ullared!Jag vill fråga er om deras overaller, jag är inne på att köpa POP eller didriksson eller ngt sådant som vinteroverall. men ni som köpt ullareds overaller hur håller dom en vinter? Någon som vet om det finns ngt bra vinterjacka?:)
    de jag känner som köpt tycker de e bra
  • Pyret 78

pannkakan06

Jag har köpt vinteroveraller flera ggr på GeKås och de har varit riktigt bra. ingen idé att lägga 1500 kr på en POP eller Didriksson när du kan köpa två st i Ullared och ändå ha pengar över.

• lyckligmamma

Pyret 78 skrev 2008-10-05 19:51:44 följande:

pannkakan06Jag har köpt vinteroveraller flera ggr på GeKås och de har varit riktigt bra. ingen idé att lägga 1500 kr på en POP eller Didriksson när du kan köpa två st i Ullared och ändå ha pengar över.
    ja man köper mest för märke på pop o didriksson... det är ju inga mirakeloveraller de säljer där
  • pannkakan06

Tack för erat svar, det är jag som är så märkesgalen. då ska det handlas overaller :)
    när jag ändå disskuterar ngn som vet om den där aqua doodle mattan finns där :)

• lyckligmamma
    pannkakan06 skrev 2008-10-05 19:59:29 följande:
    Tack för erat svar, det är jag som är så märkesgalen. då ska det handlas overaller :)när jag ändå disskuterar ngn som vet om den där aqua doodle mattan finns där :)
    såna hade jag innan. rekommenderar de inte. Min dotter är 2 o ett halvt, tröttnade ganska omg. o det blir lätt ränder och fläckar som man inte får bort....
  • fjärilen78

hmmm brukar ju kunna klicka på den så ska det gå men kopiera den så ska det gå iaf!!

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8