• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Blå delfiner
    W W skrev 2008-09-08 20:37:34 följande:
    Jag vill fan ha förstaknullet med en här på fl Synd bara att han bor så långt bort *nej, det är inte jag som bor långt bort - det är han fast det var jag som flyttade * Men han är typ min sexuella spegelbild så klart att det hade varit helt perfekt. Och precis vad jag skulle behöva nu *vill*
    Va spännande!!! Berätta meeera....
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Blå delfiner
    Anonym (Vill ha) skrev 2008-09-08 20:39:57 följande:
    Jag vill ha hårt sex med en kille som är riktigt dominant och binder mina händer stående på alla fyra och sen talar om vilken slyna jag är som förtjänar att få smisk på rumpan ger mig största möjliga njutning och sen "tvingar" mig att suga av honom Mmmmmm
    Me like....
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • SlampSmillan
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-08 20:49:01 följande:
    Det fixar du i helgen!
    Oh jag MÅSTE prata med dig
    Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Anonym (Vill ha)

Blå delfiner skrev 2008-09-08 20:51:24 följande:

Me like....
    Önskar man kunde få det nu nu nu
  • MiamiVice THE Slyna
    SlampSmillan skrev 2008-09-08 20:55:49 följande:
    Oh jag MÅSTE prata med dig
    Vill du höra detaljer..
    Slampa on a mission...
  • Mare pacificum

Haha, det är så underbart Pallas med din bild där. Alltså för en gångs skulle så passar den i tråden du är med i

• Mare pacificum

Sorry. Det var OT. Och jag är lite för pryd för att lägga fram mina värsta drömmar här oanonymOskyldig. Men jag återkommer säkert..  Flört

• Anonym (kåt)

Blir kåt...tror´att min kille ska få ta fram läderpiskan lite senare, det finns inga skönare än att knullas hårt och få smisk, önskar att jag haft en kåt tjej kompis oxå som jag kunde slicka...mmmm

• MiamiVice THE Slyna
    Mare pacificum skrev 2008-09-08 21:14:44 följande:
    Sorry. Det var OT. Och jag är lite för pryd för att lägga fram mina värsta drömmar här oanonym. Men jag återkommer säkert.. 
    Du e förlåten.. OM du skriver nått skitsmaskigt!
    Slampa on a mission...
  • Decnet

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-08 20:36:27 följande:

Skulle vilja bli brutalt munknullad, dragen i håret, bli kallad slyna och sen bli nersprutad i ansiktet..*Grrr* Måste ringa nån NU!
    Du låter läskigt mycket som sambon... och det är nu jag blir paranoid och börjar lida av förföljelsemanier...
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..