• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2008-09-11 21:35:54 följande:
    Jag skulle göra vad som helst för att få se det Sen vill jag ju naturligtvis delta också, men titta en stund först.Åh, drömmer mig bort nu
    Du hade fått titta till ögonen ploppade ut och de rann vätska ur kuken på dig

Sen kanske du hade fått vara med på ett hörn eller två
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan
    Godis påsen skrev 2008-09-11 21:52:29 följande:
    Finns inga slamporSluta att kalla er för nått ni inte är...finns nog bara 2 st W.WOch blå delfiner..;I
    Jag föredrar ju att vara slyna egentligen.. och jag tror de va så vi benämde oss från tha begining.. men så dök de upp någon och sa att alla som haft sex med 3 personer eller fler utan att vara gifta med dom var slampor... Så nja då blev väl ett gäng av oss det...

Men just angående mig har du helt rätt, jag switchar och är därmed inte renodlad åt något håll
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan

Nu skall jag ta en kopp te och några mackor och kolla på X-men 2 men först snabbspola igenom ettan så jag minns vad den handlade om.....

• Blå delfiner
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 22:20:02 följande:
    Jag föredrar ju att vara slyna egentligen.. och jag tror de va så vi benämde oss från tha begining.. men så dök de upp någon och sa att alla som haft sex med 3 personer eller fler utan att vara gifta med dom var slampor... Så nja då blev väl ett gäng av oss det...Men just angående mig har du helt rätt, jag switchar och är därmed inte renodlad åt något håll
    Jag behöver ju inte välja.... jag är en slampig slyna...
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Mandi74
    Godis påsen skrev 2008-09-11 21:52:29 följande:
    Finns inga slamporSluta att kalla er för nått ni inte är...finns nog bara 2 st W.WOch blå delfiner..;I
    Moahahahahahaha... bara för att vi inte vill knulla dig eller?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • figurehead
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 22:18:13 följande:
    Du hade fått titta till ögonen ploppade ut och de rann vätska ur kuken på dig Sen kanske du hade fått vara med på ett hörn eller två
    Ja, förmodligen hade jag fått sånt stånd så inte ögonlocken räckt till. Fast vätskan vet jag att Miami hade velat ha på sig.
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-12 08:09:13 följande:
    God morgon alla sexfreaks!
    Godmorgon RR! Sovit gott? Själv hade jag väldigt trevligt även igår
  • Mandi74
    roadrunner skrev 2008-09-12 08:09:13 följande:
    God morgon alla sexfreaks!
    God morgon!

Levt ut någon sexfantsi än?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • roadrunner

Mandi; Thats for me to know and you to dream about!

Anonym; Så idag sitter du bättre?

Svar på tråden Kåta slampors drömmar..