Karisma skrev 2008-10-21 16:40:27 följande:
Så man kan använda vanlig ögonskugga som eyeliner?, så jag skulle kunna skippa att köpa cakeeyeliner och bara se till att jag har en bra pensel? Lr?hmm jag som är så feg med att beställa från usa, PureLux, ska jag komma ihåg. Hittade att mac bla skulle finnas i stockholm på åhlens, om jag har tur kanske umeå har det åxå.Har du nga tips på märken på brun/brons. Finns kicks, MUS och åhlens att inhandla på.Tack för svaret. /K
Var inte rädd att beställa från USA. Billigt är det, och de flesta här har beställt från sidor som pureluxe, strawberrynet och thebodyneeds. Inga fuffenssidor alltså
Bruna skuggor jag gillar, i kombination med goldglow är tex. choco d´or, lounge, glam choc från MUS.
Problemet med att skicka färgen du har idag till Cow, är ju att du kanske inte har den rätta. Ibland tror man det, tills man får hjälp att hitta rätt färg.. Men det är ju bättre än att bara chansa förstås. De tyckte inte det var bra om du bifogade ett kort på ditt ansikte, osminkat i dagsljus också?
Alltså; vill du ha bästa borsten och till bästa priset, så ska du beställa Everyday minerals longhandled kabuki (eller flat top kabuki om du vill ha mer täckande finish). De kostar runt 70 kronor och är helt outstanding!!!!! Du kan inte få en lika bra borste i sverige, om du inte betalar minst 400 spänn..