Smink smink smink vi fortsätter!
Himla valv skrev 2008-10-23 18:23:47 följande:
Karisma & Linny- Jag har förstått att Isadora & Loreal inte kan vara lika bra. Man vill ju inte att dom ska innehålla annat heller än just mineral. Finns det en länk till hemsidan av Laura Mercier? Ingen av er som har erfarenhet utav Dermaha?Özlem skrev 2008-10-23 18:31:13 följande:
"Din behandling avslutas med att du får en personlig karta över ansiktet - Face Map. Kartan visar var det finns problem och vilka produkter som ska användas på de specifika zonerna. På så sätt använder du produkter endast på de ställen där de behövs"kopierat från www.dermalogica.se/dinhy/facemap.aspDet är det jag inte gillar med tex. cliniques gula fuktkräm. Att jag ska behöva ta en kräm till OVANPÅ fuktkrämen liksom..
Pindus skrev 2008-10-23 19:25:38 följande:
Är det eye removern som är i kräm form? jag gillar den men kommer sällan ihåg vad grejerna heter :) Då använder då skin smoothing creme till natten?? den va inte speciellt dyr heller på jersey..Skin smoothingcreme är en perfekt nattkräm. Men jag använder den, på vintern, även dagtid för då behöver min hy extra fukt