Phantera skrev 2008-10-22 22:25:03 följande:
Åh...fullt upp låter det som!Hur gamla är dina små?Har själv två små och det är först nu som det känns att jag har tid att sminka mig..."på riktigt" i alla fall. Hehe...jag har ju inget jobb som "kräver" smink. (Jobbar på en industri, på "golvet") Fast jag hoppas det blir ändring på det snart. Har sökt nya jobb. Mina är förresten nyss fyllda 4 och den yngsta blir 3 i januari...Så min sminkning de senaste åren har mest varit lite concealer under ögonen och på ev. "blemmor". Lite kajal och mascara.Lite ögonskugga och puderfoundation till fest...Men nu är det ändring! Jag har inte vågat lägga upp några sminkbilder, jag är så kass på att sminka mig än. Har dock en blogg, igen sminkblogg dock. Men det kan man ordna till i efterhand om man vill...hehe...
Ah du har också tätt mellan dem

visst är det härligt! Mina är 11 månader och den älsta är snart 3 år. Jag passar på att sminka mig när lillen sover och älsta är på dagis eller när sambon är hemma och kan passa. I värsta fall så får lillen vara med i badrummet medans jag sminkar mig. Det går men det är lite stressigt för mig då men lilleman ÄLSKAR att få pilla på i badrummet. Slicka på toastolen, leka med storebrors potta osv osv. Jag föredrar därför att han sover under tiden