majlinsa skrev 2008-10-26 11:25:30 följande:
Vilket mineralfoundaion skulle ni rekommendera?Jag testade body shops igår men 325:- + så måste jag köpa en borste för ca 150:- är mycket pengar.. Ingen av företagen som erbjuder någon rabatt när man blir medlem? Typ 10% när du blir medlem på ditt första köp osv..
Jag använder två olika mineralfoundation. En från
Everydayminerals.com som är superbillig under 100 kr och rätt bra. Du kan beställa ett testkitt som är gratis, du betalar endast frakt som ligger på runt 40-50 kr eftersom det är från USA. Jag har beställt därifrån flera gånger utan några som helst problem. De har också superbra kabukiborstar för runt 60-70 kr.
Sedan har jag också en foundation från Youngblood och den är superbra. Skillnaden mellan denna och den från everydayminerals är att den är mer täckande och inte lika torr i pudret, inte lika flygig eller hur jag ska förklara det

. Supersnyggt skimmer på huden får man av den. Men den är dyrare, mycket dyrare. Runt 399 kr tror jag. finns på
pashioncosmetics.jetshop.se/. Jag har även deras stora kabukiborste men den använder jag aldrig utan föredrar mycket hellre everydayminerals borstar.