• Anonym (Nyf. tjej)

Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?

Ja, som ni förstår av rubriken så är jag såå nyfiken på hur andra tjejer gör när dom onanerar. Använder ni bara händerna eller använder ni er av leksaker/hjälpmedel? Hur länge brukar ni hålla på innan ni kommer?

Vill gärna veta lite i detalj hur ni gör, dels för att det tänder mig ( ), men även för att jämföra lite med mig själv hur jag gör. Känner mig ofta lite tråkig när det gäller onani, då jag inte gör det så ofta, och när jag gör det så oftast bara med händerna.

• Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?
  • Anonym (love it)

det e olika från gång till gång, ibland så smeker jag enbart klittan men ibland använder jag en dildo i fittat eller varför inte en i varje, sååååååååååååå sköööönt älskar att tänja där nere så otroligt sköönt e det

• Anonym

nån mer här som gillar anal stimulans. eller är det bara jag som fått en manlig hormon i mig?

• Anonym (Jag med)

Det där med känsligheten har jag också, men väntar jag bara en stund och sen trycker försiktigt med blöta fingrar istället för att pilla på klitoris så funkar det finfint. Upplever att det bara är efter den första orgasmen som det är sådär hysteriskt känsligt, efter 3-4-5st orgasmer är det inte alls samma sak utan bara skönt att börja om och om igen

• Anonym (love it)

du e inte ensammen, älskar analstimmulation

Anonym skrev 2008-09-23 17:38:12 följande:
    nån mer här som gillar anal stimulans. eller är det bara jag som fått en manlig hormon i mig?
  • Purrmission
    Svar på #62
    Jag gillar det också...
  • Anonym

Anonym (love it) skrev 2008-09-23 17:49:11 följande:

du e inte ensammen, älskar analstimmulation
    wow det finns fler där ute. kände mig lika ensam som om pesten härjat och att jag var kvar själv som överlevare.

har du några tips?
    Gillar även att fantisera om smisk.
  • Anonym (love it)

har köpt en upp pumpbar butplug och en upp pumpbar dildo, så otroligt skönt att köra båda samtidigt, rekomenderar jag starkt, man kan ju själv välja hur stor man vill ha den.

Anonym skrev 2008-09-23 17:54:52 följande:
    Anonym (love it) skrev 2008-09-23 17:49:11 följande:
    wow det finns fler där ute. kände mig lika ensam som om pesten härjat och att jag var kvar själv som överlevare.har du några tips?Gillar även att fantisera om smisk.
  • Anonym

intressant. gillar inte stora saker. brukar använda ett finger som jag först haft på en isbit bara för att det ska bli riktigt kallt. gött som f-n

• Anonym (Fantasi)

Självklart låter jag skalet på korven sitta kvar och så sätter jag en kondom på! Haha. Annars skulle jag nog också äcklas rätt bra. Haha
    Men det är värt att pröva!! Jag lovar!!!!!!!

Anonym (n) skrev 2008-09-22 19:19:44 följande:

Anonym (Fantasi) skrev 2008-09-22 18:43:37 följande:
    Falukorv...bläää vad äckligt det lät Den luktar ju korv och efteråt måste ju musen med lukta korv *kräks*Slänger du falukorven sedan eller äter du den ändå???
  • Anonym

Provade nyss en morot för första gången och det var riktigt skönt. Lyckades hitta en som passade mig precis =).

• Anonym (Fantasi)

Men hallå alla brudar! Kom igen nu? Är ni för fega?! Hur gör ni?
    Ser att många tjejer funkar på samma sätt faktiskt! Det är lite häftigt!
    Men berätta nu!!

• Anonym (kåt)

jag kommer ofta och gärna genom klitorisstimulering. jag brukar lägga kuddar i sängen, soffan lr på golvet och stoppa något hårt (fjärrkontrollen funkar) under den översta kudden. Sen e de upp å hoppa å jucka som vanligt. det är skönt för mig. gillar inte tanken av att stoppa in en rosa vibrerande lös kuk... (men hade nog gärna testat) ;)

onanera mera!

• Kallemannen

Blir det inte ganska smutsigt inne i musen av en morot?

Anonym skrev 2008-09-24 13:25:01 följande:
    Provade nyss en morot för första gången och det var riktigt skönt. Lyckades hitta en som passade mig precis =).
  • Anonym

Jag är nog lite tråkig..... kör oftast med min vibrator, mest på klittan men en del i slidmynningen oxå, brukar växla.... läser gärna nåt erotiskt eller kollar nån schysst erotisk film. Jag brukar få kämpa för att dra ut på det 5 minuter, kan komma på 1 minut om jag inte pausar lite emellanåt....

• Anonym (hihi)

Jag kan inte komma alls utav fingrar, jag måste köra varianten att gnida mig mot något... en kudde, ett bänkhörn, en stol eller sängkant t ex. Gärna med något inne, t ex en morot.. skönt

• Anonym

Smeker oftast klittan med ena handen (två fingrar) och stimulerar g-punkten med en eller två fingar inuti musen. Ibland använder jag en dildo eller en vibrator också. Favoriten är en stor blå g-punktsstimulerande dildo. Använder den i kombination med att jag smeker klittan. Använder jag bara vibratorn har jag den på klittan och några fingrar inuti som får stimulera g-punkten.

Kan komma riktigt fort, oftast tar det bara 15-20 sekunder och fortsätter jag kan jag komma upp till 10 gånger på rad innan jag är helt slutkörd och måste vila ett tag.

Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?