• Anonym (Nyf. tjej)

Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?

Ja, som ni förstår av rubriken så är jag såå nyfiken på hur andra tjejer gör när dom onanerar. Använder ni bara händerna eller använder ni er av leksaker/hjälpmedel? Hur länge brukar ni hålla på innan ni kommer?

Vill gärna veta lite i detalj hur ni gör, dels för att det tänder mig ( ), men även för att jämföra lite med mig själv hur jag gör. Känner mig ofta lite tråkig när det gäller onani, då jag inte gör det så ofta, och när jag gör det så oftast bara med händerna.

• Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?
  • Kallemannen

Så du läser dom både när du onanerar samt när du vill ha sex med din kille?

CuteElliz skrev 2008-09-22 21:37:26 följande:
    hehe... dom e bra e dom... använder dom ibland som min verklighetsflykt... sen får killen ta att jag blir kåt...
  • Kallemannen

Du har en ganska stor mus va?

Anonym skrev 2008-09-22 21:16:08 följande:
    men gustavsbergs falukorv är väl ganska liten? jag har då iaf en dildo som är BETYDLIGT större och som jag lätt får in ;)
  • CuteElliz

haha... onanerar aldrig... har aldrig gjort de heller... haha... så enkelt e de...

• Anonym (stöt)

Ligger på mage och korsar benen med en handuk eller något mellan benen, sedan "stöter" jag så att det trycker på musen... Aldrig hört talas om nån annan som gör som jag. Men Gud vad jag kommer.. om o om o om igen.

• Anonym (Jag med)

Anonym (stöt) skrev 2008-09-23 16:23:40 följande:

Ligger på mage och korsar benen med en handuk eller något mellan benen, sedan "stöter" jag så att det trycker på musen... Aldrig hört talas om nån annan som gör som jag. Men Gud vad jag kommer.. om o om o om igen.
    Jodå, här är en, fast jag har en liten kudde jag gnider mig emot,eller stöter som du beskriver. Eller så rullar jag täcket till en korv och gnider mot det.
  • Anonym (stöt)
    Anonym (Jag med) skrev 2008-09-23 16:37:19 följande:
    Anonym (stöt) skrev 2008-09-23 16:23:40 följande: Jodå, här är en, fast jag har en liten kudde jag gnider mig emot,eller stöter som du beskriver. Eller så rullar jag täcket till en korv och gnider mot det.
    Exakt! Fan vad skönt att höra att man inte är en utomjording... hehe.
  • Anonym (Jag med)

Anonym (stöt) skrev 2008-09-23 16:41:40 följande:

Exakt! Fan vad skönt att höra att man inte är en utomjording... hehe.
    Haha, jo nog hade man sådana funderingar när man var yngre men nu skiter jag i vilket, det är mitt favvosätt att onanera helt enkelt. Kanske inte så erotiskt att se på men so what
  • Anonym (Nyf. tjej)

Ååh gud, jag skulle oxå vilja kunna få orgasm flera ggr efter varandra! Alltid när jag har kommit så är min klitta så otroligt känslig så jag kan knappt röra vid den bara. Men Gud om man kunde komma igen o igen o igen...

Jag måste oxå säga att det är väldigt upphetsande o lärorikt att läsa om hur andra gör, oavsett falukorvar eller täcken/handdukar. Vill gärna höra/läsa mer...

• Anonym

Jag pressar mitt underliv mot stolskanten, har onanerat flera ggr och fått orgasm utan att någon sett det :p

• Anonym

Anonym (Nyf. tjej) skrev 2008-09-23 17:25:52 följande:

Ååh gud, jag skulle oxå vilja kunna få orgasm flera ggr efter varandra! Alltid när jag har kommit så är min klitta så otroligt känslig så jag kan knappt röra vid den bara. Men Gud om man kunde komma igen o igen o igen... Jag måste oxå säga att det är väldigt upphetsande o lärorikt att läsa om hur andra gör, oavsett falukorvar eller täcken/handdukar. Vill gärna höra/läsa mer...
    Jag blir oxå extremkänslig. gör nästan ont direkt efter orgasm.
    fruktansvärd känsla.
Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?