• Anonym (Nyf. tjej)

Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?

Ja, som ni förstår av rubriken så är jag såå nyfiken på hur andra tjejer gör när dom onanerar. Använder ni bara händerna eller använder ni er av leksaker/hjälpmedel? Hur länge brukar ni hålla på innan ni kommer?

Vill gärna veta lite i detalj hur ni gör, dels för att det tänder mig ( ), men även för att jämföra lite med mig själv hur jag gör. Känner mig ofta lite tråkig när det gäller onani, då jag inte gör det så ofta, och när jag gör det så oftast bara med händerna.

• Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?
  • Anonym (hur?)

måste fråga hur ni gör för att gå flera gånger? vill oxå!!! känner mig oftast inte sugen mer efter första gången men samtidigt känns det så "lite" då det går ganska fort för mig. vill flera gånger!!

• Anonym (fingrar)

Jag pausar bara en stund o sen börjar jag smeka klittan igen, det är inge svårt alls:)

• Anonym

ligger i sängen framför en spegel med en analstav.
    tänder på det jag ser. men brukar fantisera ihop nån sexnovell.

• Anonym
    Anonym (Fantasi) skrev 2008-09-22 18:43:37 följande:
    Gnider med två fingar ovanför klitoris fram och tillbaka så skinnet runt om gnids mot klittan. Fantiserar bara om tjejer och de tjejer jag haft sex med.Kan komma flera gånger i rad och blir alltid plaskblöt!! Ibland brukar jag använda mej av hårsprayen eller nåt annat i lagom storlek och föra in. Har ingen dildo. Man kan hitta så många andra bra saker i hemmet att använda sej av! En falukorv tillexempel!! Den är lagom mjuk och perfekt skön när den är rumstempererad!
    falukorv haha hur får man in en falukorv  in i fittan ?Jag fick ha massor me glidmedel för att trycka in en gurka på 16cm ( i bredden då) och de va de som gick o få in sen va de stopp
  • Anonym (n)

Anonym (hur?) skrev 2008-09-22 19:20:06 följande:

måste fråga hur ni gör för att gå flera gånger? vill oxå!!! känner mig oftast inte sugen mer efter första gången men samtidigt känns det så "lite" då det går ganska fort för mig. vill flera gånger!!
    Efter första brukar jag kunna få ytterligare en eller två, vid enstaka tillfällen tre och jag när den första orgasmen är som starkast slutar pilla tills den klingat av och sedan direkt efter pillar igen. Får inte gå mer än typ en secund mellan det att första orgasmen tagit slut och det att jag pillar igen om ens det, annars funkar det inte. Tror det är det som är multipla orgasmer??
    Annars är det bara så att man fortsätter smeka klitoris efter att man fått orgasm, efter en kort stund är det skönt igen och man kan få ytterligare en orgasm...detta kan man ju göra hur många gånger i rad man vill oftast och alltså få tio orgasmer om man så önskar
    För att få starkare orgasmer brukar JAG (vet inte om det fungerar så på alla) smeka mig själv tills jag nästan är påväg att komma. Då slutar jag och väntar ngn sekund och sedan tar jag det lugnt och börjar om, för min del är det bäst om jag kommer på andra eller tredje gången då men det varierar säkert. Men jag brukar alltså inte låta mig komma första gången jag är påväg utan drar ut på det två till tre gånger för då blir orgasmerna mycket, mycket starkare. Drar jag ut på det mer tappar de kraft dock så det måste vara "lagom". Du kanske redan gör så här?? Men om inte så är det ju ett tips Sedan får jag mycket starkare orgasmer om jag stimulerar G-punkten samtidigt!!
  • Anonym

men gustavsbergs falukorv är väl ganska liten? jag har då iaf en dildo som är BETYDLIGT större och som jag lätt får in ;)

• Anonym (n)

Anonym (n) skrev 2008-09-22 21:15:08 följande:

Anonym (hur?) skrev 2008-09-22 19:20:06 följande:
    Efter första brukar jag kunna få ytterligare en eller två, vid enstaka tillfällen tre och jag när den första orgasmen är som starkast slutar pilla
    Efter första brukar jag kunna få ytterligare en eller två, vid enstaka tillfällen tre OM jag när den första orgasmen är som starkast slutar pilla....

Skulle det vara
  • CuteElliz

ts: om du vill ha ngt att läsa (o du också förresten som gillade sexiga berättelser)... testa att köpa harlequin passion eller lust... massa hett sex... fanns en annan harlequin-serie förr också... den hette blaze... dom kunde också va riktigt sexiga...

• Anonym (kåthöna)

ååh, jag äääslark halequinböcker, har 2 lådor nere i källaren =)

CuteElliz skrev 2008-09-22 21:18:02 följande:
    ts: om du vill ha ngt att läsa (o du också förresten som gillade sexiga berättelser)... testa att köpa harlequin passion eller lust... massa hett sex... fanns en annan harlequin-serie förr också... den hette blaze... dom kunde också va riktigt sexiga...
  • CuteElliz

hehe... dom e bra e dom... använder dom ibland som min verklighetsflykt... sen får killen ta att jag blir kåt...

Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?