• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Missboss: Hmmmm men kan ana ett visst tempramen där...... Man jag förstår dig, men tangentbord blir inte bättre av att kastas i golvet

Jag förstår att du blir less när sambon inte är hemma jag har samma sak här fast det är bara andra helgen han är borta pluss en kväll i denna vecka...... igår om vi ska va petig. Dessutom är Hampus sjuk, jag är trött och har ont i hand och rygg (huvud känns lite bättre) så jag hade sett fram emot en lugn helg tillsammans......... jo pyttsan!

Jag har lagt in två blider från UL:et i dag så om ni vill kan ni ju gå in coh kika på skillnaden mellan gamlavanliga och och den nya.

• icaS

jummie: Ooopps såg inte att det var så mycket information på bilden..... hade mina ögon på annat. Tack så mycket

• icaS

Missboss: Vilket humööörrr!! Törs vi verkligen fika med dig någon fler gång ??!! jaja det går över det också sen är du bara trött och sliten hihi

• icaS

Nä nu e jag SUR!!!!!! Jag blev grund lurad på Ul:et..... har sett bilder hos en kompis som är beräknad 10 dagar innan mig och hennes UL bilder var fantastiska jämfört med mina!!! Man såg babyn klart och tydligt man kunde se kindbenen och ögonbrynen och ALLT!!!!! J*vla Kärring som sa att bilderna blev bättre senare i graviditeten...... hon kunde väll helt enkelt inte med maskinen.....

• icaS

Mjölk: Att vagnen har lite större gummidäck är också jätte bra när det kommer snö!!

• icaS

Ni som ska fika tillsammans ni kommer väll ihåg att fota er också!!??!!

• icaS

Åååå va många ni blir på fikat..... vill också vara med *avis*

• icaS

Fia: Jag är i alla fall inte less på att se din bild här inna.... och om du hittar ditt minne så kan du väll kolla om mitt finns där också!!!??!!

• icaS

Missboss: För mig är det lite skrämmande.... inbillar mig att jag håller på att få alzaimers eller har en hjärntumör, men som tur var så var jag lika dan när jag väntade Hampus så jag vet ju att det inte är farligt men jag känner mig himmla dum ibland när jag frågar saker 10 gånger.......

• icaS

Missboss: Post it lappar....... vad är det??!! Men jo jag får skriva upp allt.... det kan va lite små jobbigt när man håller på att lära sig nya saker.... men det går i alla fall.

Kul att höra hjärtljuden, jag blir alldeles gråtfärdig varje gång. Jag håller tummarna för att ni får den nya maskinen på fredag och nu vet du ju att det blir jätte bra bilder även i våra veckor så stå på dig så du får dom i 3D.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?