• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Jag skulle jätte gärna följa med, men jag måste hem till lillkillen för pappan jobbar så jag får vänta med den underbara chokladkakan som botar allt................ Kanske kan ni äta en bit åt mig också

Jag har gått upp 2.5 kg är i vecka 13, vid den tiden förra graviditeten hade jag ökat 7kg Jag mår bra förutom denna hemska huvudvärk... men vi är ju fler som har den....

Hoppas att ni får trevligt på Mekka!!

• icaS

Missboss: Vi byter!! du kan komma hit och jobba istället för mig då tar jag din semester och går hem och sover

• icaS

jummie: Du är ju skit hygglig och skrämmer upp alla förstföderskor du vet väll om att man ska vara snäll med dom och bara dela med sig av positiva upplevelser

• icaS

Jag håller med dig helt hållet, det var den absolut häftigaste upplevelse jag har varit med om och jag skulle kunna göra det flara gånger till

• icaS

Mjölk: Jag lovar dig att när du ligger där med den lilla på magen då har du inte lidit det minsta under graviditeten eller förlossningen, dessa bekymmer är helt bortblåsta......
    Att jag var jätte sjuk innan förlossningen och 4 dagar efter har jag helt glömt bort och det var BM som läste i journalen hur dålig jag var...

• icaS

Tyckte att jummie:s förlsag med nejlikan var bra :-d skulle gärna vilja se det
    Hoppas att ni får trevligt, lessen att jag inte kan följa med.............. men nästa gång!!!

Mjölk: Jag tror att dom har nåt lite "matigare" där , det var ett tag sen jag var där sist men.....

• icaS

Komihåg att äta chokladkaka åt mig och FiaÅkotten också

• icaS

Mjölk: Ingrids har jätte fina underkläder, där köpte jag mina inför bröllopet

• icaS

Kungsgatan mot "Väst på stan",

• icaS

jummie: låter som om du är lite tankspridd...... det har jag aldrig märkt av

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?