Umeåmammor januari-februari?
Välkommen srattmoster till vår lilla hörna i FL!!
Välkommen srattmoster till vår lilla hörna i FL!!
Mjölk: Kul att du gillade butiken, jag bara äääälskar den och dom som jobbar där är jätte trevliga och kunniga. Ska man köpa bra bh:ar då ska man gå dit..... priset är lite dyrt ibland men det är kvalite så det håller.
Kul att ni hade trevligt i går, nästa gång bara måste jag vara med, vi behöver väll bara vänta på att FiaÅkotten kommer upp så att hon också kan äta kladdkaka
Har varit in och kollat på er nu, kul då vet man hur ni ser ut
FiaÅkotten: Jag håller med dig att Mjölk borde skämmas lite
men vi tar igen det nästa gång......
FiaÅkotten: Mer än gärna, du märkte väll att jag blev förälskad i ditt hus
FiaÅkotten: Jag vet att jag är lika senil som jummie
men när var det du skulle komma upp till vår underbara stad........
Hahaha Jag har också otränad muskelmassa
och en enorm balong till mage, känner mig som om jag är i v 30 eller så
Jo en aning
Jag är också less, men detta är sista dagen sen är jag ledig i 2 veckor, ska sen in och operera mig i handen så då blir jag ledig en vecka till
FiaÅkotten: Personlig tränare................. en sånn har jag alltid behövt
, får väl anlita dig efter förlossningen
Själv jobbar jag på ett finans bolag
Äntligen bebis: Grattis till giftemålet, själv har jag 6 årig bröllopsdag i morgon.
Blåbärspappan: Det vore bra om du plåtade då behöver ju ingen oskyldig bli drabbad
Har varit ute i solen hela dagen..... tänk äntligen semester
Första semesterdagen och huvudet håller på att explodera, trodde att det skulle bli bättre med lite ledigt.............. jaja slut gnällt för denna gång...
Fika vore kul längtar efter kladdkakan på Mekka för mig spelar datum ingen större roll.
Har varit nere i källaren och hämtat lite mammakläder, men dom vanligt vill man ha något nytt också
så jag får väll ge mig av till Ersboda någon dag.
Mjölk: Kul med bröllopet, åker ni på bröllopsresa direkt efter eller ?!