• icaS

Umeåmammor januari-februari?

Missboss, abby: Helt riktigt man gör inget fler ul om allt ser bra ut.... men det behöver inte vara stora avvikelser för att få ett extra ul... har för mig att om man är väldigt orolig så kan dom godkänna ett. Jag har ju den "turen" att få göra flera ul och tycker att det känns både tryggt och kul .

Missboss: Klart att jag är intresserad av fika.... hmm ja just det det var ju tupperwerparty Det blir fint om vi planerar in det i början av oktober eller nått...

Fia: Tråkigt att du mår hel kasst skickar en krya-på-dig *KRAM*

• icaS

Jag har varit ner i källaren och rotat och jag hittade en jacka som jag tror gå ha rätt länge.. och precis som missboss:s så är den inte snygg men det känns onödigt att lägga ut en massa pengar på någor man använder så lite.... man får väll hålla sig inomhus vid -20

• icaS

Missboss: Åå va kul att du är ny kär och jätte lycklig det behöver alla lite nu och då.
    Det fanns en gång i tiden när även jag fick lappar det stod underbara saker på, nu mer står det om vilken tid man ska hämta på dagis och vilka kläder eller mat det ska vara

Det blir bra att ta tupperwerepartyt i mitten på oktober hoppas att så många som möjligt kan komma.... och om sambon vill får han ju gärna vara hemma.. men han kanske inte vill

Annars är det som vanligt jobbar, äter och sover. Lillan bankar som sjutton på kvällarna så det är väll en med fel dyngsrytm.... Jag har fått en stor knöl i magen som jag ska kolla upp i morgon(jaja förutom babyn)..... lite små närvös men det går nog bra..??!!

• icaS

Gravid-Yoga
    =============
    Dag Tid Period

Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:
    --------------------------------------

Tisdag 16.45-18.45 27/9-2/11: (och efter första träffen --> Onsdagar)
    -------------------------------------
    Sofia76
    AuroraBorealis
    icaS

Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:
    --------------------------------------

Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
    ---------------------------------------
    Mjölk

• icaS

jummie: Jag fick mitt meddelande via mail den 25 augusti och i inbjudan stod ett pg som jag betalade 150:- till.

Elsakling: Nästa fika pratar vi om måndag den 26 september, hoppas att riktigt många kan komma då.

Jag var till läkaren idag med min knöl som jag har i magen..... hon visste inte riktigt vad det var men hon trodde en typ av fett knöl men hon ville att jag skulle visa den för en till läkare senare bara för att vara säker. Sen ville hon även att jag skulle visa den på specmvc, men hur som helst så gör dom ingenting så länge jag är gravid... nu när dom har petat på den hela dagen så gör det fruktansvärt ont .... tycker till och med lite synd om mig själv..

• icaS

Fia: tack för kramen den värmde *kram* tillbaka. Jo huvudvärken är kvar tror att den är lite bättre men det kan ju vara så att men helt enkelt vant sig med att alltid ha den. Dagar då jag sovit dåligt är värst då får jag hålla i det hela tiden men om jag tar citadon direkt jag vaknar och inte börjar göra en massa innan då går det bättre då står man ut med att ha ont.... bra eller dåligt ja det vet jag inte men man överlever ju.

Nu ska jag krypa i säng, vi ska ha firmafest i morgon... åka båt och gå på SPA ååå jag längtar. Ha det gott alla!!

• icaS

jummie: Det var en startsumma resten skulle betalas vid första tillfället.

• icaS

Hallå Alla! Hur är läget idag?? Jag märke inte av humöret speciellt mycket eftersom jag alltid har ett hett temprament Men jag är otroligt känslig, kan grina för minsta lilla... hade två kunder som ringde in i veckan och var väldigt otrevliga, inte så att jag tog det personligt men jag kände att jag ville bara grina och lägga på luren.....

Jag är i källaren i dag och ränsar bort lite grejer.... går igenom alla barnkläder och sorterar efter storlek..... lite och göra eller??!! Hade sovmorgon så jag sov till 10:00 då hade min man gjort frukost åt mig Var på SPA i går och det var helt underbart... låg i ett varmt bad nästan hela tiden, fick tyvärr ingen massage för det fanns inga tider kvar men det var jätte bra ändå. Sen hade vi Pizzabuffe vilket var jätte gott och vid 21 tiden när många hade börjat få i sig tillräckligt då avvek jag och åkte hem till mitt soffhörn.

Hoppas att alla får en trevlig helg!!

• icaS

God morgon alla!

Missboss: Jag förstår att det är jobbigt och det låter fel att säga att det ordnar sig.... men det gör det faktiskt, när hormoner, nyfikenhet,oro och allt anna du känner har lagt sig då blir du nästan lika som förr..... men bara nästan. Jag tror faktiskt att det är någon typ av härdning som männen ska gå igenom innan födseln och om du vänder på det så det enda han behöver göra är ju att stå ut tilldess att barnet är fött... och jag tycker att det verkar ganska enkelt eller hur skickar en uppmuntrande *kram*... det känns bättre sen.

Själv är jag hemma idag... lova att inte skratta. Jag hade väldig förstoppning igår med fruktansvärd smärta eftersom mina tarmar är som dom är så jag tog lite väl mycket lavemang..... så jag har fått springa i natt och även idag så jobb var inte att tänka på.....

• icaS

Jag hörde talas om den bänken förra veckan av en kollega till mig, så jag tänker boka tid när magen är jättestor så man får ligga på mage en stund annars funkar det väldigt bra att få massage liggande på sidan eller i en massagestol, det är precis lika effektivt som vanligt.

Fika den 26:e klockan 19:00 blir bra... hur många är det som kommer??

icaS (jag)
    sofia76

vem mer??

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?