• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • bbpop

UL gick bra! Det var väldigt skoj att få vinka lite åt blåbär. Vårt datum blev flyttat lite så jag har uppdaterat listan. Vi fick tre bilder med oss som ni kan få se vid tillfälle. Tjing!

• FiaÅkotten

hej hej

sofia76 ja folk tycker så mkt... nu råkas det vara så att jag inte kan göra så mkt längre men det var ju inte så från dag 1. och jag blir tokig på omständiga människor som krånglar till allt onödigt mkt. så mkt lättare att bara göra det själv då!

var iväg och försökte rädda alla mina telefon nummer sparade sms och bilder från telefonen idag... det gick inte. blir lite lessen sista messet från min far innan han bestämde sig för att jag inte är vatten värd och såna saker ville jag verkligen ha kvar...
    jaja får försöka nån annanstans... eller en annan gång när ekonomin ser lite bättre ut.

tycker lite synd om icaS din stackare inte lätt med för mkt laxering... men kanske lite kul sen i efterhand...

Imorgon är det dags att gå till BM här en sista gång ska bli kul att lyssna igen och denna gången skall jag komma ihåg att be om moderskapsintyg, börjar ju bli dags nu tycker jag... har ni andra fått sånt?

• Missboss

Jummie: Jo, vi har VK. Det är ju en naprapat som jobbar på entré väst. Vid zoocenter, hennes man är han som brukar knäcka till min rygg. Hon är föräldraledig nu men går in och masserar lite ibland. Den där bänken har de haft ett repotage på Babyboom oxå.

• icaS

Jag hörde talas om den bänken förra veckan av en kollega till mig, så jag tänker boka tid när magen är jättestor så man får ligga på mage en stund annars funkar det väldigt bra att få massage liggande på sidan eller i en massagestol, det är precis lika effektivt som vanligt.

Fika den 26:e klockan 19:00 blir bra... hur många är det som kommer??

icaS (jag)
    sofia76

vem mer??

• AuroraBorealis

Fika den 26:e klockan 19:00 blir bra... hur många är det som kommer??

icaS (jag)
    sofia76
    AuroraBorealis

• Missboss

Jag har bokat av och givetvis kommer jag. Ska försöka komma ihåg kameran

icaS
    sofia76
    AuroraBorealis
    Missboss

Jag har just börjat komma till det här stadiet att det är inte skönt för fem öre att ligga på mage längre *suckar* Kan tänka mig att där i slutet så gör man ganska mycket för att få ligga på magen en stund *skrattar* Tror man kommer omvärdera alla små enkla saker man tar förgivet idag, som att kunna ligga på mage.

• FiaÅkotten

jag sover nog dåligt delvis pga av jag inte kan ligga på mage... men man kan ju ligga halvt om halvt på den... (mer eller mindre populärt beroende på vilken sida..)

Kommer nog besöka den där massören senare....

• Missboss

Ohhhh, i morgon far jag till ULLARED!!!!! Ska shoppa järnet om det finns massa fina saker.

• icaS

Missboss: Jag VILL OCKSÅ åka till Ullared..... fuskigt att bara du får åka dit *tjurar*
    Jaja jag får väll sitta här och planera mitt nya kök (det är inte så dumt) och kanske vi även hinner med att byta tapeter i vårt sovrum??!!?? innan det är jul.....
    Ha en trevlig resa och köp nu inte en massa saker bara för att det är billigt

• FiaÅkotten

missboss ååh jag vill också! men du OM du ser en svart liten body kan du inte köpa en då? jag har letat överallt men hittar ingen.. äh jaja Hoppas ni får en riktit bra resa!!!!!

icaS avis på dig med... vi skulle ju åxå fixa köket men nu får det nog tyvärr vänta... skittrist..... men men har ni hittat nåt speciellt?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?